Snažení delší jak 6 měsíců. Podělíme se o zkušenosti?

foaji
23. črc 2011

Ahoj holky, jsem tu úplný nováček. Myslela jsem si, jak jednoduché bude otěhotnět. To jsem se šeredně spletla!! Snažíme se od ledna. Bezúspěšně. Menstruace mi chodí, jak se jí zachce. Jednou po 28mi dnech, teď naposled přišla až po 50ti dnech (měla jsem velkou cystu na vaječníku). Myslím, že mám nadbytek mužských hormonů. Pleť jak puberťák, více chloupků na těle, šílený cyklus, dělají se mi cysty na vaječnících. Gynekolog říká, ať zatím nic neřeším, že jsem mladá a příroda to vyřeší za mě. Doporučil mi Gynex, prý mi určitě pomůže. No..vděčím mu za svou, snad první ovulaci 🙂 Myslela jsem si, že mě zklidnil i po psychické stránce, ale dnes na mě padá tak strašná úzkost!! Nejraději bych celou noc probrečela do polštáře. Bojím se udělat si další těhotenský test, protože bude určitě opět negativní. Noo.. a dost mrčení 🙂 Tak mě zajímá, jak jste na tom vy? Vaše příběhy, problémy, jak dlouho se snažíte? 😕 Pokud máte i nějakou radu ohledně toho nadbytku mužských hormonů.. četla jsem, že je třeba omezit cukr a víc se hýbat, nevím.. nějaké zkušenosti? 🙂

stazina
23. črc 2011

@foaji AHoj ,věřím, že snažení 6 měsíců je pro tebe hrozně dlouhá doba, jako asi pro každou snažilku, ael drž se, věřím, že se brzo zadaří..podle mě je doůležitý , aby se Ti hlavně upravil cyklus..já jsem pila od začátku ms do 14 dne kontryhel, pak na 14 dní vynechat....a ms mi po třech ěsícch chodila pravidelně na den i hodinu...myslím, že Gynex taky není špatnej a jestli Ti ho doporučil dr, tak do toho jdi....Zatím bych si být Tebou nelámala halvu s nějakýma mužskýma hormonama, ono to půjde,neboj..My se snažili rok a půl, pak zjistili manželovu neplodnost a museli jsme na IVf, ale ted se zadařilo přirozeně.Takže tomu věř, pokus se myslet i na něco jiného...až po roce marného snažení jsem to začali řešit s dr. a s centrem asistované reprodukce..al eu vás to bude vpohodě.držím palce!!

blueapple
23. črc 2011