Snažíme se a nedaří se. Zkušenosti?

nikijablicko
5. bře 2020

Ahoj Všem je mi 33 let a snažíme se už 8 měsíců o miminko a vůbec se nedaří, podle doktora jsem zdravá mám jen malou cystu na vaječníkach, která prý k miminku nevadí vím že to jednou přijde ale ztrácím naději, už si dávám za vinu, že je to tím věkem, že to tak lehce už nepůjde nemá stím taky někdo zkušenost?... Moc děkuji všem...

drahotka
5. bře 2020

Mám. Můj lékař mi řekl, že to se mnou bude řešit, až se budeme snažit 2 roky, ale to se mi nechtělo. Takže jsem přešla k lékařce, která ho 2 dny v týdnu zastupovala. Ta to se mnou začala řešit hned. Já ovulovala a před invazivními kroky chtěla vědět, zda je manžel v pořádku... A ejhle, spermiogram strašnej, i když jsem si myslela, že vše bude ok. Manžel totiž nekouří, víceméně zdravě žijeme, pije příležitostně, sportuje... A i přesto byl "viníkem" on... Paní doktorka nás ihned poslala na IUI. Naštěstí se vyvedl hned první pokus a já jsem v 16tt. Paní doktorce nikdy nepřestanu být vděčná. A tím radím, poradit se s dalším lékařem a myslet na to, že nemusí být v pořádku partner...

nikijablicko
autor
5. bře 2020

@drahotka Děkuji moc začnu to konzultovat s lékařem...

baup
5. bře 2020