• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Injekce na vyvolaní menstruace. Máte zkušenosti?

12. října 2016 
ahoj holky chtěla jsem se zeptat jestli mi některá z Vás dá zkušenost s tou injekci. dnes je to 15 den co jsem ji dostala a MS nikde TT taky negativní vždy jsme měl cyklus tak 35-38bdni a teď 79 DC a nic
11. kvě 2009 ve 21:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj ladykiler, injekce by mela dorazit zhruba do 14 dnů po injekci, pokud nedorazila, tak by ti mohli dát druhou...
11. kvě 2009 ve 22:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ladykiler já na ní taky nedávno byla a doktorka říkala, že bych to měla dostat do 10ti dnů - max. do 14ti a když ne, že si mám hned přijít, že mě vyšetří a pak by dala asi silnější. Naštěstí MS přišla 6tý den, tak jsem to nemusela řešit.
12. kvě 2009 v 07:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj já jsem jsem byla na 2. vyvolávačce a dnes MS dorazila. chtěla jsem se zeptat jak dlouhý pak byl váš cyklus jestli se vám vrázil normálně do stavu jak jste měli před tím nebo jak to u vás bylo.
díky za odpovědi
17. kvě 2009 v 11:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj saxano, ja mela cykly pred vyvolavackou odhadem 27, 40, 45, 125 dni (tady ms dorazila az po agolutinu) a po vyvolavacce 24 (pricemz jsem brala od 17. DC utrogestan). Takze zadna pravidelnost ani predtim. jsem zvedava, jak to bude vypadat nyni.
17. kvě 2009 v 17:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
Saxano a co přesně máš za problém? Jak dlouho jsi měla neprav. MS? Jedna vyvolávačka na úpravu nestačí...
17. kvě 2009 v 18:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj malaika ja jsme mlěa vždy cyklus tak 35-38 dní a až nyní jsem měla péoslední MS 21. února. Ted jsem ji dostala po 2. vyvolávačce 17.5 tak nevím jestli budu mít zase cyklus jako předtím
18. kvě 2009 ve 20:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
saxana, to si asi netipne nikdo :wink: každopádně ti přeju, aby se ti ms srovnala. žádné jiné prášky nemáš (mimo té injekce)?
18. kvě 2009 ve 21:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
Saxano a co ti řekl dr? Máš to další cyklus nechat zas přirozeně? To se fakt říct nedá.....třeba to byl jen vyjímečný "výpadek" a srovná se to zpátky....
19. kvě 2009 ve 12:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky my se s manželelm snažíme o mimi tak mi od 5 DC nasadil clostilbegyt a pak se máme prý od 24 DC snažit takdoufám že už MS nedosrazí :slight_smile: ale kdyby tak mě zajímalo jestli nemáte některá zkušenost jestli se MS po vyvolávačce srovná do ,,původního,, stavu nebo jak to je. Ja totiž jedu včervnu k moři tak se bojím ať MS nedostanu tam a pokud bych ji měla zase tak těch 35 dní tak bych jí tam nedostala. No uvidíme ale i tak děkuji za váš názor :wink:
19. kvě 2009 v 18:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
teda se máme snažit od 14 DC :slight_smile:
19. kvě 2009 v 18:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
saxana, ja myslim, ze vyvolavacka se srovnanim cyklu nic moc spolecneho nema, je to jen prostredek, jak vyvolat krvaceni, cyklus ale nijak neupravuje. ale mozna se pletu...
19. kvě 2009 ve 21:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
holky prosííííím,
může agolutin falešně zkreslit těhutest?Dvě tlustice naběhly hned.
Prosím poraďte
19. črc 2009 v 16:09  •  1 dítě - snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
katy nemůže protože Agolutin je progesteron čili s HCG které způsobí pozit těhu test nemá nic společného. Takže jestli máš pozit těhu test a nepíchali ti v poslední době pregnyl tak gratuluju :dizzy_face: :wink:
19. črc 2009 v 16:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
jupííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face:
19. črc 2009 v 16:11  •  1 dítě - snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
gratulka :wink:
19. črc 2009 v 16:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
katy, nemůže :wink:
19. črc 2009 ve 21:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, v pondělí jsem dostala vyvolávaku a pořád nic. DR. mi řekl, že do 4dnů to dostanu a stále nic. Těhotná opravdu nejsem. Jsem z toho nešťastná. Už 3dny mě chvílemi bolí bříško, ale MS nikde.... Poradí mi někdo? Taky jste to některá tak měla? Nevím co si počít.... Děkuji
27. lis 2009 v 19:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Danielapro: doktor by to měl vědět nejlépe, ale přesto si myslím, že 4 dny je příliš krátká doba. Mě, když píchli Agolutin na vyvolání MS, řekli mi, že má dorazit za 5-7 dní, ale někdy to může být i déle, max. do 14. Pokud by nepřišla do 14dnů, mám přijít znovu na silnější dávku. Jednou se tak opravdu stalo a po silnější jsem pak už odmenstruovala. Neměj strach.
27. lis 2009 v 19:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
alusenka:asi máš pravdu... zkusím pro klid v duši v pondělí zavolat lékaři a zeptám se jestli ještě čekat a nebo dojed ke konci týdne na další. já jsem dnes 52DC a jsem z toho nešťastná. děkuji za povzbuzení....
27. lis 2009 v 19:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
Snaž se nic si z toho nedělat, jsou i horší věci. Každopádně to znám, byla jsem i 60.DC. Pokud by se to ale opakovalo, at ti na gynekologii udělají hormonální profil, aby se zjistilo, čím to je. Pokud ti ho už nedělali. U takhle dlouhého cyklu je možností otěhotnět do roka málo, těžko stanovit kdy je ovulace atd. Držím palce.
27. lis 2009 ve 23:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte, mne doktor povedal, ze vyvolavacku prave nemaju, tak mi predpisal hormonalne tabletky, za tie som doplacala cca.-60 centov v lekarni. Az doma sme si precitali vedlajsie ucinky a MM ich doslovne vysypal do kanala.
To mi uz vynechalo dva cykly, tak som bola zvedava, ako dopadnem, no cakala som par dni a cca na 70 den mi menzes dorazila sama.
No ale aj tu na konikovi chvalia velmi sarapis soja zienky, skuste si to vyhladat, tusim je tu na to tema. Ja teraz skusim zohnat niekde u nas. Bola som vysetrena a som OK, takze vsadim na prirodnu liecbu, hormony si nechavam ako poslednu moznost.
Inak od mladosti som mavala cyklus presne ako hodinky, vzdy na spln mesiaca dorazila MS, posledne tri roky iba medzi jesen -zima zahaprovalo, z toho vlani som bola tehotna-potratila som v 10.-tyzdni.
Kedze mi nedorazila, tiez som bola z toho nanervy, skor som si myslela, ze som tehulka, dokonca sa mi objavovala na testoch slabulinka ciarka
28. lis 2009 v 00:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, chtěla bych se zeptat, zda jsteneměla některá nežádoucí účinky po Agolutinu? Před 2ma dny mi ho Dr. píchla, dneska me bolí a motá se hlava, žaludek mám jak na vodě a mám zimnici, do toho bolí břicho..Bylo vám některé taky zle?
18. únor 2010 ve 14:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dobrý den
nedávno jsem dostala injekci agolutinu a menstruace se dostavila do 6 dnů. Ted už to bude ale týden a já pořád silně krvácím a mám bolesti břicha. máte s tím někdo zkušenosti? je to normální?
Děkuju
20. únor 2012 ve 03:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
ako dlho vás pobolievalo/bolo citlive miesto po vpichu, po injekcii agolutinu?
1. čer 2012 v 18:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
@riana12 mna nebolelo po vpichu vobec, aj ked mi pichala, tak som to vooobec necitila...asi zalezi ako sestricka pichne, mne pomalicky pustala agolutin :wink:
2. čer 2012 ve 13:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
@riana12 přiznám se že někdy i 14 dní :angry:
2. čer 2012 ve 13:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
@henca74 tak aj mne pichala bezbolestne, citlivo a pomaly... len potom to zacalo pobolievat večer a trva to treti deň... je to ako veľmi silná svalovica...
@crca takže môžem rátať, že si este pár dní uzijem... no nevadí, uz som si aj viacmenej zvykla...

vpichy mam totiz 2, na kazdom boku jeden, myslím, ze ak by som to mala len na jednej strane, tak by ma to tak neobtazovalo...

ďakujem za názory :wink:
2. čer 2012 ve 14:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky prosím poradtě : poslední menstruaci sem měla 6.4.2012 mám pravidelný cyklus tedy po 28 dnech,další sem měla mít 4.5.2012 nic,30.5.2012 sem byla u doktora dělal mi ultrazvuk a nic vzal mi krev a hned na to mi dal tu vyvolávací injekci ,je to třetí den a nic jen mě bolej prsa víc jak předtím ,mám je nalitý už asi měsíc se mi dělá mlezivo je normální aby mi vzal krev a na to mi dal injekci na vyvolání s dodatkem když vás bude bolet břicho jedte do nemocnice,jinak podle příznaků to vše nasvědčuje na těhu
2. čer 2012 v 16:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
@riana12 aha...a nemala si taky stuhnuty sval ked ti pichala sestricka?ja som si uvolnila trosku tu nohu, ked mi pichala...nech ti to cim skor prejde ;o)))
2. čer 2012 ve 21:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek