• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Injekce na vyvolaní menstruace. Máte zkušenosti?

12. října 2016 
@zankaj , @17042010 viete mi poradiť? môže injekcia agolutinu spôsobovať pocit na zvracanie a aj zvracanie :stuck_out_tongue_closed_eyes: mali ste tiež niečo podobné? môže to byť nežiadúci účinok? ďakujem
14. únor 2013 v 18:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
nie ale mne teraz zasa meškali 4dni a dnes mi bolo na zvracnie
14. únor 2013 ve 23:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
Po injekci by se mela dostavit cca do 10dnu.Ja osobne chodim rovnou na dvojtou davku.O vanocich kdyz meli dovcu a akorat mi to vychazelo tak sem dostala presne sama od sebe,a ted uz podruhe.Ale jen bacha na to pravidelnost mesicku a ovulace jsou dva ruzne pojmy.Tim ze clovek chodi na injekce je sance ze pravidelnosti se ovulka urovna nebo bude.Nekdo ma treba pravidelnou ms ale ma anovovulcni cykly.Me osobne potkalo oboje.Ale od cca po 4mesicich od injekce se mi aji ovu dostavila.Tam uz zalezi na vice faktorech...
15. únor 2013 v 16:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja som ju mala asi dva týždne po tom čo som nedostala menštruáciu...zabrala asi tak do troch či štyroch dní....mala som ju len raz
20. únor 2013 ve 21:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
google mi nasiel vyvolavacku, jej zlozenie a aj vedlajsie ucinky, no hnus
kedysi mi to davali,ale dako nepomohlo, akurat pamatam,ze ma bolel dva dni zadok
potom som presla na prirodnu alternativu a po podani pijavice lekarskej som dostala M do par hodin,max 2 dni
castejsim pouzivanim som uz mala M pravidelne a bez bolesti a PMS
20. únor 2013 ve 22:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem po injekci dostala MS ze začátku tak po 6-7 dnech a teď jí kvůli otěhotnění dostávám každý měsíc a pravidelně mám MS po 4 dnech
25. únor 2013 ve 14:19  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
prosím radu. v uterý jsem byla na injekci agolutinu. ve st šílené bolesti břicha .já počítala s tím ,že ms dorazí.ve čt bolesti ustaly a krom minimini tmavšího výtoku pár kapek nic.myslíte,že může ms ještě do těch 14 dní dorazit? těhu bohužel určitě nejsem.
5. dub 2013 ve 04:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
@hankamisa to víš, že dorazí :wink: mně vždy po týdnu..
5. dub 2013 ve 20:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lucijeta -i když už jsem ms bolesti měla?bylo jen pár kapek výtoku tmavší jinak nic. bolesti po dvou dnech ustaly a od té doby nic.
6. dub 2013 v 06:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
holky bolely vás po té injekci celou dobu záda a měli jste bolesti břicha jako by měla přijít ms a ta nedorazila?
8. dub 2013 v 15:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
@hankamisa ty jo furt nic? no mně dr. řekla, že pokud ms do 2 týdnů nedorazí mám přijít znovu, tak se asi radši objednej, třeba tam máš cystu která brání ms nebo je potřeba píchnout vyšší dávku agolutinu pro vyvolání..
10. dub 2013 ve 22:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lucijeta -byla jsem se tam zeptat,prý at vydržím do 10 dne ,většinou tak dorazí. jsem objednaná na příští pátek. těch 14 dní uplyne až v uterý. protože mi ale chtěla dělat ještě utz 15 den od ms tak to vychází na pátek abych nemusela dvakrát.vzala orientačně ten den velkých bolestí. kdyby tam byla cysta tak by ji viděla na utz? ten mi dělala už asi 4* a nic neříkala. co by s ní pak dělala?
11. dub 2013 v 05:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@hankamisa pokud ti dělala UTZ tak je to v pohodě, to by ji viděla.. mně právě kvůli ní vloni nešla ms, ale pomohla vyvolávačka a cysta odešla s ní..
11. dub 2013 v 07:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojik,me dr rekl ze tehu nejsem ale mam cistu!mela jsem ale stale poz.testy na tehu tak ze pry mam mimodelozni!poslal me do nemocnice na zakrok!dr mi tam delǎl utz a rek ze sem 6tt takze muj dr musel byt nejspis slepi
11. dub 2013 v 07:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lucijeta - utz dělala asi 4* hlavně dělohy (jsem po sekcích) ale určitě vzala i okolí a nic neříkala.takže věřím,že kdyby tam něco kromě nízké sliznice našla tak by mi to řekla. já to mám nejspíš tou nízkou sliznici,že ms nejde. mě upozornovala,že díky tomu to nebude ms jako taková ale spíše jen špinění (ale ani to nedorazilo).tak budu doufat,že až za týden dorazím tak nic nenajde a sliznice bude vyšší ( beru kontryhel kapky a nosifol,ten teda jen zatím týden),dá mi další agolutin a po tom se snad rozjedu.
11. dub 2013 v 15:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
@mami.sk asi muže zpusobovat nevolnost ja si ho picham každej den an udrženi tehu a taky je mi trochu blbe nekdy
11. dub 2013 v 15:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ratatooy ďakujem za info :wink:
Agolutin som dostala dvakrát - vo februári aj v marci na vyvolanie MS - naraz dve ampulky a cítila som asi týždeň nevoľnosť ...
11. dub 2013 ve 21:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Můžu poprosit o radu???Jsem po nezdařeném IVF 3/2013,4 den po ET jsme začala špinit 7 den po ET už jsem krvácela těhotenství potvrzeno HCG bylo 87 ale pak začalo klesat.Už 7 dne po ET (27.3.2013)píchnutý agolutin krvácení přestalo až 4.4 pak MS nepřicházela 18.4 opět píchnutý agolutin včera jen krvavé žilky dnes už jen žlutohnědý výtok.UTZ 18.4 byla prý vyšší sliznice než v době potvrzeného těhotenství.Jelikož čekám na KET jsem z toho celá nervozní.Budu ráda za každou reakci......
23. dub 2013 ve 13:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja som dostala agolutin uz tri krat vzdy mi prisla maximalne do 6-7 dni, ja osobne som nemala ziadne tazkosti iba ma trosku bolelo tam kde mo ti vpychla, ale inac nie je sa coho bat
25. dub 2013 v 18:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky,prosim prosim o radu :( Mam planovany prvni cyklus IVF,mam dokonce i hormony injekce doma,ale menstruaci jsem nedostala..asi stres,dnes uz paty den..tehotna 100procentne nejsem,a v minulosti se mi stalo ze jsem musela na vyvolavaci injekci,kdyz jsem to dva mesice nedostala..problem je v tom,ze mam uz neschopenku,kterou mi napsali sestricky ke stimulaci,a ja stale cekam na menstruaci..mate zkusenost nekdo? nejspis mi budou pichat vyvolavaci injekci na menstruaci,ale zajima me,muze se pak zacit normalne cyklus ivf az to po injekci dostanu? nebo musim pockat az na spontalni menstruaci az dalsi mesic ??? mam z toho hlavu jak balon,protoze uz mam neschopenku,a v praci jsem taky rekla ze to bude tak na 3-4 tydny .. prosim poradte zda mate zkusenosti ..
8. kvě 2013 v 01:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, chci se zeptat jestli je možné po této injekci přibrat. Protože během menstruace jsem přibrala 4kila a pořád nejdou dolů:(
3. čer 2013 v 19:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
@dsda
ahoj urcite nie nemyslim si ja som ju mala tri krat a nic sa nedialo okrem toho ze mi prisli
13. čer 2013 ve 23:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, minuly tyden ve stredu mi pichla dr vyvolavacku a v pondeli bez jakychkoli upozornujicich bolesti prisla ms. Dnes tj ctvrtek uz nekrvacim a vlastne celou dobu to bylo hodne slabe krvaceni jestli se to tak da vubec nazvat. Bricho me bolelo uplne minimalne. V dubnu jsem vysadila HA a proto jsem pak kdyz neprisla sama ms sla k dr. Rovnou mi i doporucila kapky na upravu cyklu Mastodynon, tak od minuleho ctvrtka je beru, myslite ze proto to bylo slabsi? Ci po te injekci? Cetla jsem tu, ze prvni ms po vysazeni je silna, bolestiva atd..samo ze si nestezuji :slight_smile: ale je to divne
20. čer 2013 ve 20:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já byla na injekci minuly čtvrtek dnes je tomu již 8 dní a porad nic.
Je sice pravda ze jsem od čtvrtka do neděle na to cvičila ale lékař mi nic ne zakázal.
Myslíte je to normální? chytnu to?
21. čer 2013 v 06:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@oty96 ja si myslim, ze cviceni na to az takovy vliv nema, spis treba dlouhodobe pokud hubnes nebo tak. Ale me dr rikala, ze do 14 dnu po injekci to prijde, kdz ne tak byt tebou tam jdu zas
22. čer 2013 ve 23:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
@oty96 pokud jsem mela vysokou sliznici uz pred injekci, tak ms prisla treba uz treti den po injekci..kdyz to na MS vubec nevypadalo, tak ms minimalne po tydnu, spis dyl..me dr vzdycky rika, ze bych to mela dostat do 14 dni a kdyz ne, tak at znova prijdu na silnejsi davku :slight_smile:
22. čer 2013 ve 23:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
http://www.womenzone.cz/uzivatelka/hankamisa?c=-8588288044854775808

Tak místo nízkých teplot a ms mi to takhle skáče nahoru :nevim:. 8o 1dc byla vyvolávačka, nic jiného neberu. příznaky ms žádné.holky měly jste po vyvolávačce taky vyšší BT než normálně?
8. črc 2013 v 06:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak ja som bola u kamosky, ked mala pichnutu vyvolavacku a mala teploty a uplne sa jej rozhadzal cyklus, mozno je to individualne, ale nie kazdy organizmus sa podla mna s tym jednoducho vysporiada
13. črc 2013 v 18:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
já bych měla jít na vyvolávačku za 14 dnů a začínám mít dost obavy, když toto čtu. Zvláště, když mi ji doktorka doporučila i přesto, že jsem nějakou MS měla, i když tentokrát velice slabou. Prý tam mám cistu, která nepraskla. Měřím si pravidelně BT, tak pak dám vědět, co mi to udělalo.
19. srp 2013 ve 14:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky,mě píchla agolutin na vyvolání menses,v to poslední jsem to nedostala vůbec :D (těhotenství) ale jinak se mi vždy menses dostavila kolem toho 11. dne od píchnutí
9. zář 2013 ve 13:38  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek