Je možné, že jsem těhotná přes negativní test?
Dobrý večer, minulý teden, jsem měla podle lékaře implantační krvácení týden před menstruací. A ta se nedostavila už pět dní. Ale testy stále negativní. Lékař mi řekl že je na pozitivní test ještě brzy. V podbřišku trochu píchá a bříško mám nafouklé. Teď v Úterý jdu na ultrazvuk. Myslíte že je možné ze se těhotenství povedlo? Nebo raději nic neočekávat. Ale hrozně bych si to přála. Děkuji za odpověď.🙏😇
@lenule411 Já neměla menses 7 dni a test také negativní a bylo tedy zpoždění. Těhotenství se pak povedlo později. Nezoufej a určitě se to povede, pokud už se to tedy nepovedlo teď, ještě bych s dalším testováním počkala.
@ina10 Moc děkuji, v Úterý jsem objednaná u lékaře, podle ultrazvuku uvidíme. Ale prý je možnost že i tak je to brzy. Doufám v zázrak. 🙂
@lenule411 já měla první pídí čárku až 9 den po vynechání a na účtu byla malá tečka vidět až 6 tt
@lenule411 já měla první pídí čárku až 9 den po vynechání a na účtu byla malá tečka vidět až 6 tt
@vlasta1981
@vlasta1981 Zítra to bude 8 dní spozdění, v úterý jsem objedná u meho gynekologa. Sám mi řekl že na test je ještě brzy a ať teď odpočívám. Že uvidíme podle ultrazvuku. Oba s přítelem si to přejeme. Spíš je to divný pocit že všechny testy negativní. Přitom už dva dny citim takové tlaky v podbřišku. Jako bych to měla dostat a nic. Tak prosím držte palce ať se nám to podaří.😇🙏🙂
@vlasta1981
@vlasta1981 Zítra to bude 8 dní spozdění, v úterý jsem objedná u meho gynekologa. Sám mi řekl že na test je ještě brzy a ať teď odpočívám. Že uvidíme podle ultrazvuku. Oba s přítelem si to přejeme. Spíš je to divný pocit že všechny testy negativní. Přitom už dva dny citim takové tlaky v podbřišku. Jako bych to měla dostat a nic. Tak prosím držte palce ať se nám to podaří.😇🙏🙂
@lenule411 jak jste dopadla u lékaře ?
Řekla bych, že hned po implantaci začíná tělo produkovat hcg, takže bych naopak pozitivní testy po takové době očekávala.