icon

Mimoděložní těhotenství, jak se pozná?

ivousek21
5. pro 2017

Dobrý den, s manželem jsme se snažili ó druhé dítě 7 listopadu mě začali poslední měsíčky 3.12 jsem si udělala test a byl pozitivní objednala jsem se k lékaři a ten mě vzal hned 5.12 jenže mě řekl že dítě v děloze nevidí vzal mě krav ještě mám jid na krev 7.12 a 8.12 si mám volat na vysletky. Jenže mě řekl že je tu možnost mimoděložní ho těhotenství a já teď nevím co dělat strašně mě to trápí na dítě jsme se strašně těšili a vůbec nevím jak to vydržet do pátku na ty výsledky. Nemáte někdo zkušenost s mimoděložním těhotenstvím? Priznaky rady? Strašně mě to trápí a nevím co dělat.

moxha
•
5. pro 2017

Ivousku pokud není hodnota hcg v krvi kolem 1000 pak na UZ nemusí být ještě nic vidět.Jinak mimoděložní těhotenství poznáš jen na UZ.

ivousek21
autor
•
5. pro 2017

Dnes mě vzali krev a nic neřekli a na další mám jid až ve čtvrtek a v pátek budou vysletky ale mě to hrozně hlodá nwm jak to do pátku mám vydržet

elwe
•
5. pro 2017

@ivousek21 mě taky doktorka strašila mimoděložním, ale prostě jen proto, že dokud není nic vidět, tak ta možnost vždycky je a čím dřív se to zjistí, tím lépe. Na kontrole po týdnu už byl normálně vidět váček a mimoděložní se vyloučilo. Jsi ještě hodně na začátku, a není nic divného, že nic nejde vidět, tak nemusíš mít strach, šance, že je to mimoděložní, je malá.

ivousek21
autor
•
5. pro 2017

Děkuju moc

kafr
•
5. pro 2017

Jestli to dobre pocitam, tak jsi ve 4/5tt? Me si mudr zvala na ultrazvuk az v 6tt, aby bylo vubec co videt... Myslim, ze te doktor strasi zbytecne 😠
Neboj, vsechno muze byt jinak 😉

ivca87
•
5. pro 2017

@ivousek21 Já byla na prvním UTZ v 5tt a nebylo vidět vůbec nic, až na dalším UTZ v 8tt bylo miminko hezky vidět. Takže podle mě je prostě jenom brzo 😉

konik4525
•
5. pro 2017