• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Mohou antibiotika ovlivnit těhotenský test?

11. března 2013 
Ahoj maminky nedávno jsem sem psala a už mám další dotaz....psala jsem že jsem musela brát antikoncepci na čas jinak se mi hned spustila menstruace a když jsem dobrala platíčko tak menzes nikde měl 4 dny opoždění a pak klasicke krvaceni....jakmile to po 4 dnes skoncilo tak jsem dnes dostala zanet mocaku a zacala brat antibiotika Nitrofurantoin....rano jsem si ale presto udelala tehotensky test a druha slabsi carka se objevila az po nekolika hodinach....uz drive mi 5tehu testu ukazaly dve carky ale tehu jsem nebyla a matne si vzpominam ze jsem take ty same antibiotika brala...takze se ted mucim otazkou zda tehotna jsem a nebo to je jen plany poplach...mohou tyto ATB nejak ovlivnit test??? Mate s tim nekdo zkusennost?? Vsem co odpovi moc dekuji a preji hezky den :slight_smile:
10. bře 2013 v 18:25  • Odpověz  • To se mi líbí
@martiax Ahojky, ono vetsinou je tehu test platný, když se carka objevi do určite doby(cca 5 minut).Zkus dnes test.A myslim si, že tyto antibiotika určite nemaji vliv na vysledek testu.Ten prece reaguje na neco jiného(HCG) a ne na prášky.
11. bře 2013 v 07:22  • Odpověz  • To se mi líbí
Na testu co jsem si dělala já - bylo výslovně napsáno, že falešně pozitivní reakci mohou vyvolat některá antibiotika...... Takže určitě udělat test znovu :wink: v případě nejistoty si nechat u doktora udělat krevní testy .... tak už se ukáže opravdu jen těhotenství....
11. bře 2013 v 07:30  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj, vysadila sem Ha 13.1.13 a nechráněný styk byl 22.1.13 ...mohu být těhotná _? děkuji za odpověď .
11. bře 2013 v 19:36  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek