Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Mohu být těhotná, i když beru antikoncepci?

eliska220716
27. zář 2016

Dobrý den, beru první antikoncepci Ebelya přesně 42 dní. Asi před 2 týdny jsem měla první pohlavní styk a partner se udělal do mě. Od té doby mám zvláštní ale celkem silné bolesti břicha a jsem stále unavená. Dnes dobírám poslední pilulku z 2 platíčka. Za tu dobu jsem 1 zapomněla si pilulku vzít v 8 hodin večer jako každý den a vzala jsem si ji až ráno okolo půl 6. Nyní čekám na menstruaci která by měla přijít ve čtvrtek. Mám tedy trochu strach. Myslíte že můžu být těhotná? ☹ Děkuji za odpověď

brookmichaela
27. zář 2016

Já si myslím, že tyhle "stavy" můžou být způsobeny antikoncepcí. Nemusí Ti sedět.

yerry
27. zář 2016

@eliska220716 spis bych rekla ze nee. Ja jsem brala antikoncepci asi 8 let a vasto se mi stavalo ze jsem zapomela vzit vcas nebi jsem nevzala vubec 😉
Ono t

yerry
27. zář 2016

Ono to telo to ma v sobe a cas az takovou roli nehraje... jsou sice zeny ktere zapadly a jednu i znam. Ovsem po letech z ni vypadlo ze si zapomela vyzvednout dalsi krabicku v lekarne a tak to nekolik dni nebrala vubec😲
To ze te bolu bricho je sois vlivem te abtikoncepce. Bud se ti to upravi az si telo poradne zvykne a nebo bych pozadala o jinou antikoncepci....

petuliee
27. zář 2016

mě se to stalo 4m po porodu, otehotnení přes HA ale jak píšou holky muze to být že ti HA nesedi ;)

eliska220716
autor
28. zář 2016

Děkuju vám🙂 takže teda myslíte že to nemůže být to, že jsem těhotná?
Počkám ještě pár dní uvidím jak to bude pokračovat dále 🙂

astyna
28. zář 2016

v pohodě - ani tam nebyl interval 12hodin, nejsi těhotná.

eliska220716
autor
28. zář 2016

Děkuju!

eliska220716
autor
29. zář 2016

Zdravím, už měla menstruace přijít teda a stále nic ☹ mám opravdu celkem obavy a bolesti břicha nějak neustávají...

Sem začni psát odpověď...

Odešli