Můžu být těhotná? Menstruace trvala 1 den

mandlicka25
17. led 2016

Ahoj, prosím o radu, snažíme se o miminko, brala jsem clostillbegyt a byla jsem kontrolovaná lékařem, takže jsem na den přesně věděla, kdy mám ovulaci. Ta byla ale strašně pozdě 22 DC a teď o 6,5 dne později jsem včera dostala menstruaci, která byla ráno docela silná k večeru slábla a dnes už druhý den nic! Jak si to mám vysvětlit? Moje maminka, když mě čekala dostala menstruaci, která trvala 1 den a už jsem byla v bříšku 🙂, ale bojím se toho, že přišla brzy po ovu, moc děkuju!

luciasek1987
17. led 2016

@mandlicka25 udělej si za pár dní TT..

mercedesse
17. led 2016

to by mohlo odpovídat tehuleni. Pockala bych tak týden a udělala tt😉

mandlicka25
autor
17. led 2016

@mercedesse kéž by 🙂, snad se to vsechno dalo stihnout, za tak kratkou dobu, vzdycky mam naopak menstruaci druhy den nejsilnejsi...

mercedesse
17. led 2016

@mandlicka25 jestli to tak měla tvoje máma, můžeš to mít stejně. Ja měla obě tehu s mojí namcou jak přes kopírka.

27tery
23. dub 2016

Ahoj chci se zeptat muzu byt tehotna i kyz jsem ostala menstruaci tri dny jsem jen spinila tet mam silnejsi mohu byt i tak pres to tehotna porad me boli vajecniky a to me behem menstruace nikdy neboleli z manzelem sii miminko moc prejeme dekuji

luciasek1987
23. dub 2016

@27tery a tt si nehodlas udelat?

27tery
23. dub 2016

@luciasek1987 delala jsem si ho vcera na vecer vydim tam slabolinkou druhou carku ale nevim jen jestly si to jen nevsugeruju porad jsem nafoukla a to nemivam vzdycky kdyz jsem dostala MS tak uz jsem nebyla nafoukla no nevim no prijde mi to divne.

luciasek1987
23. dub 2016

@27tery tak pockej par dni a tt zkus znovu ;)

27tery
23. dub 2016

@luciasek1987 ju dekuji zkusim to 🙂

terezaolsovcova
2. zář 2019

@mandlicka25 ahoj chci se zeptat, jak jsi dopadla, řeším teď to same😊

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu