Můžu být těhotná po špatně brané antikoncepci?

terienenee
19. čer 2015

Ahoj všichni,
mám na Vás takový dotaz, snad mi budete umět poradit. Je mi 18 let, studuji a těhotná být opravdu nechci a nemůžu. Beru dva roky antikoncepci Mercilon, teď jsem ji chtěla brát pět týdnů v kuse (jedno celé plátíčko a 14 tablet z dalšího), ale jsem osel a zapomněla jsem, že jsem po minulém, třítýdenním plátíčku, udělala pauzu. Takže jsem minulou sobotu (13.6.) přestala jíst prášky v domnění, že je jím pátý týden, ovšem dojedla jsem teprve druhý týden - 14. tabletu. V úterý jsem spala s přítelem (neudělal se do mně) a jakmile jsem ráno svou chybu zjistila, hned jsem běžela pro pilulku po, kterou jsem tedy užila do pěti hodin po styku. Ve středu odpoledne jsem to dostala a doteď mám normální silnou menstruaci jako obvykle. Ale přesto všechno - je nějaká možnost, že bych mohla být těhotná? Nevím, jak spočítat plodné dny, vzhledem k tomu, že jsem celý cyklus nedopatřením zkrátila na 14 dní a tudíž nejspíš nebyla antikoncepcí vůbec chráněná... Předem děkuji za každou radu.

andrrriiik
19. čer 2015

Ahoj,vzhledem k tomu,že jsi vzala pilulku PO,pravděpodobně těhotná nebudeš.Takže se neboj,a neplaš 😉

terienenee
autor
19. čer 2015

Dobře, děkuju.. Pro jistotu jsem hned šla i za gynekologem, v pondělí chce udělat ultrazvuk.. Ale bylo by to teprve 6. den od teoretického početí, myslíte, že tam může vůbec něco vidět?

andrrriiik
19. čer 2015

Nene,kdybys byla 6.den těhotná,teprve by se vajíčko uhnízďovalo,takže by to ani těhotenský test ještě ani nezaznamenal.Test si můžeš udělat nejdřív tak kolem 10 DPO,a na UTZ je vidět váček kolem 5.týdne těhotenství(3.týden po oplodnění),srdíčko kolem 6.týdne(4.týden po oplodnění).

leontynkar
19. čer 2015