Můžu být těhotná? Vynechala jsem antikoncepci

Ahoj, moc prosím všechny o radu. Poslední MS jsem měla 12.5.2013. Beru antikoncepci, ale právě v tomto cyklu jsem si zapomněla vzít asi 6 tabletek po sobě a pak ke konci ještě jednu tabletku, protože jsem si je zapomněla vzít s sebou na dovolenou. MS nepřišla (měla být 12.6.2013), místo toho na druhý den jsem měla obrovské bolesti břicha a zad a bylo mi nevolno, to trvalo i druhý den a pak to přešlo, jen jsem měla občasné křeče a píchání v podbřišku. Ve čvrtek 20.6. jsem byla u gynekologa a v krvi nic. I tak mě stále pobolívá podbřišek a cítím takový divný tlak v něm. Jinak novou antikoncepci jsem začala brát 16.6.2013. Během doby, kdy jsem měla mít MS jsem si měřila BT a byla celou dobu 36,8 až 36,9, den před návštěvou gynekologa klesla na 36,5 a v den návštěvy 20.6. až dosud jí mám 37 až 37,4. Chtěla jsem se zeptat, zda bych mohla být i tak těhotná, nebo mi bazální teplota stoupla díky novému braní HA. Mohla být ty dva dny, kdy mi bylo špatně, ovulace? TT jsem si dělala 21.6. a negativní. Moc děkuji všem za radu.
ratatooy
24. čer 2013
no tak vynehání tolik tabletek je hodne velkej risk,a taky nechápu jakto že jsi nedostala po vynechání ms?a kdy jsi začala brát ty další tabletky?když se začinaji s ms?
jinak ty přiznaky co popisuješ by byli jasny těhu,a v krvi to muže byt zjistitelne až dýl pokud ti dr bral krev hodne brzo
muuschuautor
24. čer 2013
Já vím, měli jsme přerušovaný styky, ale i tak. Kdyby bylo mimčo, tak vůbec nevadí, ale nechci si zase nic namlouvat. Další HA jsem začala brát jako obvykle po týdenní pauze 16.6. V tý pauze jsem právě MS nedostala, jen přišly místo toho ty bolesti.
speedygon
24. čer 2013
Záleží i na období, kdy byly tebletky vynechány...mám dojem, že když jich vynecháš více, už zbytek platíčka brát nemáš...je zapotřebí se v těchto případech řídit letákem a pokyny lékaře...pokud si nejsi jistá, zda opravdu nejsi těhu, asi bys další prášky brát neměla a měla se chránit jinak...já osobně bych čekala, jestli dorazí další MS, pokud ano, prášky bych brala, ale pro jistotu se potom ještě testla...a pokud by mi MS nedorazila, prášky bych nebrala a otestovala, zda nejsem těhu(test, krev)...pokud ne, požádala bych o vyvolávačku a vidělo by se...
muuschuautor
24. čer 2013
Mám teda přestat brát HA? Zatím jsem vzala 8 tablete z nového balení.
zuzamik
25. čer 2013
@muuschu já bych to určitě nebrala- než budeš mít jistotu, jak na tom jsi, bude to asi nejlepší- chránit se přece zatím můžete i jinak 😉 Kdybys měla být těhotná, mohlo by to miminku ublížit...
leniiis
25. čer 2013
Ty jsi 6 dnu nebrala prášky a nepřišla MS?
muuschuautor
26. čer 2013
HA jsem hned přestala tedy brát. Myslím, že příznaky sílí, takže o výkendu si zkusím znovu těhotenský test.
Pro leniiis - přesně tak, zapomněla jsem si je vzít na dovolenou, MS nepřišla.
ivca_doubek
26. čer 2013
@muuschu Já být tebou udělám test hned. Pokud jsi měla mít MS 12.6., a i kdyby jsi měla ovulaci až těsně před tím termínem, tak teď už to na testu být vidět musí. Pokud na testu nic nebude, tak bych klidně brala HA dál, a hledala jinou příčinu proč MS nepřišla - nebyli jste někde v "rizikové" oblasti? Nemůžou tvé potíže být něco jiného? (já měla zánět žaludku, a neprojevoval se ničím jiným než neustálou nechutí a nevolností a trval 6 týdnů...)
zuzamik
26. čer 2013
@ivca_doubek Testy nejsou 100% a hladiny hormonů každému stoupají jinak, takže test to nemusí ukázat hned- mě se v 5.týdnu ukazovali jen slabí dušíci (cca týden po termínu ms).

@muuschu Ale souhlasím, že zpoždění může být i kombinací změny prostředí a vynechání prášků- třeba jsi "jen" rozhozená... Já bych teď prášky fakt nebrala, počkala bych, co se bude v příštím týdnu dít a kdyby nic, tak bych se prostě objednala na vyšetření... 😉
muuschuautor
26. čer 2013
V posledních měsících jsem měla dost nervy, takže je možné, že to je také tím. Jinak dál měřím BT a od toho jednodenního klesnutí z 36,8 na 36,5 (19.6.), mám stále 37 až 37,4. Tu HA radši brát nebudu, test si udělám dýl, abych měla jistotu.

Začni psát odpověď...

Odešli