Negativní test ale 10 dní zpoždění?

weronikan
30. lis 2018

Dobrý den děvčata, omlouvám se, že zakládám fórum na toto téma ikdyž těchto dotazů tu je určitě několik. Jsem tu nováček 🙂
Dnes mám 10 den zpoždění menstruace a přitom jsem poslední měsíce v ms přesná jako hodinky a v podstatě odbije půlnoc a už to dostanu. HA neberu už tak 3 roky a k mému zpoždění mám také bolesti v podbřišku, silné pálení žáhy, občas nevolnosti, ale nezvracím, nemám moc chuť jíst, čůrat chodím asi možná častěji, ale to nemohu potvrdit protože často chodím i normálně a dost se mi motá hlava a to i když sedím. Dnes ráno jsem si dělala druhý TT ale byl opět negativní. Je možné, že mohu být těhotná? S přítelem se o miminko nesnažíme, přesto už přemýšlím, že bych chtěla, takže bych na testu // ráda viděla 🙂

Dodávám, že v roce 2015 jsem měla laparoskopickou operaci cysty na vaječníku.. Bojím se, aby to zase nebyla cysta a na gynekologii jdu až v pondělí. Ráda bych si přečetla Vaše zkušenosti. Děkuji 🙂

sudylichozrout
30. lis 2018

@weronikan ahojky, s takovym spozdenim by test uz byl pozitivni, pokud bys byla tehotna. Takze si myslim, ze problem bude jinde. Bud hormonalni nerovnovaha, nebo treba ta cysta.

weronikan
autor
30. lis 2018

na gynekologii jsem byla někdy na jaře na preventivce a vše bylo v pořádku. Je možné, že by se mi udělala cysta takhle rychle a už dělala takovou neplechu? poprvé když jsem měla cystu, tak jsem s ní chodila rok a až po roce mi vynechala ms a neměla jsem ty ostatní příznaky co mám teď tak já nevim achjo :(

marketa1218
30. lis 2018

@weronikan pozitivní test už by se ukázal. Já jsem měla tenkrát takové zpoždění vlivem stresu. Na miminku také pracujeme...

yanina19
30. lis 2018

Jsem na tom uplne stejne mam 10 dni zpozdeni a vcera tt negativni 😥😩

aselluska
30. lis 2018

@weronikan cysta se udělá za mnohem kratší dobu, byla jsem na vyvolávací injekci a po týdnu na laparoskopii kvůli prasklé cystě ... snad to bude jen stresem, držím palce

weronikan
autor