Nevolnosti, napětí v prsou, bolest břicha, ale TT negativní. Co by to mohlo být?

vetkity
23. říj 2019

Ahoj holky, jdu za vámi s prosbou, tenhle měsíc jsem měla slabou ms, předtím jsem krvácela dost lékařka mi predepsala prášky páč jsem krvácela i mimo cyklus celý měsíc v kuse a pak cca 3 dny. Klid a pak na novo. Už jsou to dva měsíce co jsem dobrala ty prášky a menstruace byla silná, ale tenhle měsíc spíše špinění začalo to 17.10 a 21.10 už kapička světla, každý večer už asi 5. den mi není nejlépe mám pocit na zvracení a břicho nafoukle jak balón a mám zvláštní tahavou bolest od levého vaječníků k pupku. A nevím co se děje a co už vůbec nechápu tak sw mi zvětšila objemově prsa :(
Co by to mohlo být dnes dělaný těhu test a negativní

mourovatakocka
23. říj 2019

@vetkity Zkus test ještě za dva, za tři dny. Pokud vyjde negativní, zkus zavolat na gyndu, abys neměla nějaký problém. Můžou ti jen nesedět tyhle prášky, uvidíš.

vetkity
autor
23. říj 2019

@mourovatakocka děkuji moc, nedalo mě to tak jsem se zeptala, před tím jsem měla silnou a teď vubec nic jindy člověk měnil vložku co hodinu a teď mi stačila jen intimka

jituli84
23. říj 2019

Za 2 až 3 dny bych zkusila tehu test, pokud možno citlivější, za mě mamatest mi ukázal tři dny před MS, ale záleží na ovulaci, pak bych se objednala k lekaři

mourovatakocka
23. říj 2019

@vetkity Snad to nebude nic vážného, jen ti třeba nesedí prášky. Určitě zkus ten test a podle toho se zařiď. A pak dej vědět 😉!

vetkity
autor
23. říj 2019

@jituli84 mám cykluc 28 dní a ovulaci podle dr 14.-15.den cyklu

vetkity
autor
23. říj 2019

@mourovatakocka dám a děkuji moc

jituli84
23. říj 2019

@vetkity tak to je asi tak stejně jako já, jakej test ste si dělala?

vetkity
autor
23. říj 2019

@jituli84 intimed

jituli84
23. říj 2019

Možná zkuste jinej a uvidíte 🙂

jituli84
23. říj 2019

toto je muj test tři dny před MS , mamatest

vetkity
autor
23. říj 2019

@jituli84 zkusím ho a uvidíme

jituli84
23. říj 2019