• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Tehotenstvo alebo rozhodený cyklus po vysadení HA?

2. dubna 2014 
Dobrý deň, stala sa mi taká vec, po cca 1 a pol roku som vysadila HAK , a menštruáciu som dostala normálne. Hneď po nej nám však s priatelom praskol kondom, a ja som vzala do 8 hodín tabletku po. Na 5 deň som dostala krvácanie, ktoré mi prišlo o 2 týždne skôr ako mi mala prísť normálne menštrácia. Potom sa nám už nehoda nestala, a teraz mi už ale mešká 5 dní. Test som si robila, vyšiel negatívne, no keď som sa pozrela po chvíli, cca 10-15 min, bola tam nepatrná bleda čiarka aj pri testovacej zóne. Bolesti som mala asi týžden pred očakávanou menštruáciu (PMS) , ale teraz ako mi mešká , trochu ustali.
Máte s tým niekto nejaké skúsenosti? Mám trochu stres, či test ukazuje dobrý výsledok, alebo či mi vysadenie HAK a následne dodanie organizmu vlny hormonov z Ecapelle rozhodilo cyklus?
2. dub 2014 ve 14:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tabletka po je hodn spolehliva, klidně si udělej test ještě jednou. Výsledek testu těhotenského neni validní po uplynuti doby předepsané na obalu. Měla by jsi testík hodnotit přesně jak je to napsané na přibalovém letáku... Každopádně s vysazením HA je tělo zmatené a menstruace je velmi často nepravidelná.
2. dub 2014 v 17:34  •  snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek