Jak zvládnout bolest po interrupci?
Dobrý den/ Ahoj,
před týdnem 22.10. jsem zjistila, že jsem těhotná. Bohužel je mi 22 let, studuji na vysoké škole a přítel se také rozhodl, že by si rád dodělal maturitu - takže bohužel, nechat si miminko nebyla možnost. Byla jsem v 6tt, miminko už mělo srdíčko a já si ho strašně přála nechat. Strašně moc jsem plakala, bylo to nejtěžší rozhodnutí v mém životě. 29. jsem byla na první potratové pilulce a 1. na druhé. Je to čerstvé, fyzicky je mi na nic. Myslela jsem si, že se mi uleví, protože jsem udělala zodpovědné rozhodnutí, ale místo toho se to ve mě pere. Převládá ve mě pocit, že jsem se dobrovolně připravila o svoje první miminko. Nemůžu se toho pocitu zbavit. Nemůžu se zbavit myšlenek, jestli by to byla moje vysněná holčička a já si ji právě nechala vzít.
Přítel se snaží být chápající. Když se mu svěřuju, reaguje “Achjo. To mě mrzí. Budeme mít další miminko. Až se vezmem, až budeme finančně zajištěni.” Včera jsme byli zapálit svíčku. Nemám mu to za zlé, ale neprožívá to tolik jako já a já bych asi potřebovala jinou formu podpory.
Nevím, jestli se toho pocitu někdy zbavím. Mám pocit, že už vždycky budu myslet na svoje první miminko. Je mi hrozně, strašně toho lituju a pláču.
Nejradši bych vrátila čas a nechala si ho.
Nějaké rady? Vaše příběhy/ zkušenosti? Možná i útěcha a hezká slova… :(
Jen takový pohled starší ženy, co už má něco za sebou...a zpětně vědomě zpracovává své kódy ke špatným rozhodnutím...Za mě to není milující partner, může stokrát říkat, co chce, jak ho to mrzí a ,,musel"...Ale důležité jsou činy. Takový pak neumí být partner i když je pak všechno v pořádku. Nepostavil se k tomu jako muž a tím pádem tohle by bylo něco, co bych určitě jen tak nepřešla.
K té zpovědnici...jsou věci, které člověk prostě sám nevyřeší.
Hodně sil a všeho dobrého na další cestě životem.