Dítě v 21 letech, jaký je váš názor?

terr21
3. kvě 2015

Dobrý den, zatím je mi 20, kdybych ted otehotnela, tak bych pri porodu mela 21. Jsem studentka prvniho rocniku VŠ, strasne chci dite a nechci studovat, jenze pritel dite zatim nechce, ale chce abych studovala. Ted mu bude 26, praci sice ma, ale neni to zadna slava. Bydlime u jeho rodicu a na svuj bytbmoc penez nemame, protoze studuju. Ale ja si proste nemuzu pomoct a strasne chci dite. Jaky je vas nazor?

luckiesj
3. kvě 2015

@terr21 Můj názor je ten, že je to jen vaše věc, ale kdybych byla na tvém místě, tak bych do dítěte nešla ani náhodou! Zápory rozhodnutí, že chceš dítě, si vlastně sama vypsala. Jediný klad by byl vlastně ten, že bys ukojila svou touhu po dítěti, ale co pak? Kde byste bydleli? Jak byste ho pořádně uživili? Vždyť vám nic neuteče! A co na tvůj nápad říká přítel? Taky tak hrozně po dítěti touží??

tulikiss
3. kvě 2015

@terr21 budu az krute uprimna...ale poridit si dite s nekym kdo to dite nechce muze jenom vazne blazen..dite ma mit dva milujici rodice a rodic ma mit pravo rozhodnout o tom kdy si dite poridi...ja osobne neuznavam nejaky natlak na druheho, pokud to tak neciti a nechce jeste dite, tak poridit si ho napr. za jeho zady bych brala jako obrovskou zradu...ale to je jenom muj nazor.

luckiesj
3. kvě 2015

Pardon, už tu odpověď na svojí otázku čtu. V tom případě je odpověď jasná! Nešla bych do toho ani náhodou!!! Dítě není něco, co si pořídíš a za půl roku odložíš, protože to není to, co sis představovala. Jak píše tulikiss, dítě má mít dva milující rodiče a nemělo by být jen ukojením nějaké touhy, jako když si koupím kabelku, kterou prostě musím mít!!!

mandala
3. kvě 2015