Práce v JZD

tavina
18. kvě 2019

Dobrý den,

řeknu to na rovinu mám pěkné dilema .Dlouhá léta pracuji jako logistik bohužel od ledna máme nového šéfa a je to katastrofa. Většího šovinistu jsem nezažila.Nemá vůbec žádnou úctu k zaměstnancům a k ženám , už vůbec ne. Práce ,která mě tolik bavila se mi začíná příčit. Co se týče finanční části je to hrůza pracujeme povině 8 hodin týdně přesčas většinou sobotu ,ale když vám dojde výplata je to spíše k pláči.Plat nám snížil dle jeho slov kvůli ztrátě velkého klienta a tudíž ztrátě zisku. Teď k věci dostala jsem nabídku práce v JZD je to paradox práce se nebojím máme doma "malé hospodářství" ale nikdy mě nenapadlo ,že bych jen uvažovala pracovat v tomto odvětví.Tato myšlenka mě ale pořád "žere" v hlavě .Plat je více než překvapivý- více než mám teď,pracovní doba taky přijatelná a ještě je to cca 500 metrů od mého bydliště.Vím ,že to zní asi jasně ,ale přesto se nemohu rozhodnout manžel mě podporuje. Já si ale pořád nejsem jistá zda do toho jít asik mám strach. Ženy je tady některá ,která pracuje v zemědělství? Musím se rozhodnout sama ,ale asik potřebuji nakopnout .. na mém místě zkusili by jste to?

noragrey
18. kvě 2019