Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Nedostavení MS po vysazení antikoncepce. Kdy kontaktovat lékaře?

Zodpovězené
MenstruacePoruchy menstruačního cykluAntikoncepceHormonální antikoncepceVysazení antikoncepceBolestVaginální výtok
3. čer 2020

Dobrý den,

brala jsem cca 5 let antikoncepci Evellien, při které jsem vůbec nedostávala menstruaci. Předtím ještě několik let (cca 5) dvoje jiné pilulky, při kterých se krvácení dostavovalo. Před braním antikoncepce jsem nikdy s menstruací žádné výrazné obtíže neměla.
Jediná změna, kterou jsem po vysazení antikoncepce pocítila, jsou citlivější bradavky a větší výtok. Jednou mě bolelo celé odpoledne v místě pravého vaječníku, a to je vše.

Po jak dlouhé době by bylo vhodné kontaktovat lékaře v případě, že se menstruace po vysazení nedostaví?

Už je to měsíc, tak abych něco nepodcenila.

Děkuji moc za Vaši odpověď.

Dobrý den,

pokud jste při antikoncepci menstruaci neměla, tak
je vhodné počkat alespoň 4 - 6 týdnů, než proběhne první přirozený cyklus.


Přeji Vám krásný den,
MUDr. Martin Kučera, Ph.D.
Centrum asistované reprodukce Sanus Jihlava
ivf-jihlava@sanus.cz
www.sanus.cz