Clostilbegyt - úspěšnost a rizika? Prosím o zkušenosti

strawberr
4. zář 2015

Ahoj snažilky a maminky,
V tomto jsem prakticky nováček, nějak jsem ani nepočítala s tím, že by došlo i nam mne. Dle všeho jsem naprosto zdravá, první těhotenství bylo naprosto bez problémů, následně jsem do 2 let kojila. MS pravidelně od 1 roku po porodu, ovu průběžně. Duben/květen jsem otěhotněla, ale nedopadlo to. Od té doby žádná ovu. Po ztrátě miminka jsem byla u MUDr pro svůj dobrý pocit, domluvily jsme se na bylinkách a sledování cyklu. Bohužel doteď žádná ovu, ani podle UTZ se nechystá. Vyfasovala jsem Clostil... a trochu se toho bojím. Mnohočetného těhotenství se nebojím, spíš naopak - že vajíčka budou, ale nepovede se ani jedno... a pak případných vedlejších účinků a možných rizik... Prosím, jaké máte zkušenosti? Co to s vámi udělalo? A pomohlo?

konik28
4. zář 2015

Ahoj prvni cyklus se nepovedl,druhy zadne vajicka nedozrali a treti uz se zadaril,jsem 39 tyden😀

strawberr
autor
4. zář 2015

@konik28 Děkuji 🙂 a nějaké nepříjemné vedlejší účinky při používání? 🙂 nám by se hodilo, kdyby se povedlo listopad/prosinec 😀 narodila/y by se v červnu a já stihla i promoce koncem června 🙂 Le samozřejmě aby se povedlo zdravé mimi... 🙂

strawberr
autor
4. zář 2015

Právě se bojím, že teď se nepovede a já zbytečně přijdu o několik vajíček ☹ dle utz mi jich přišlo málo ☹

thalia
4. zář 2015

Tři měsíce se mi zdá málo po neúspěchu, dala bych víc času přirozenému průběhu a bylinkám, ty snad nemohly ještě ani zabrat. Jinak já měla clostík 2x po třech měsících a bez úspěchu. Ovulaci sleduješ jak? Měřením BT?

strawberr
autor
5. zář 2015

@thalia pila jsem kontryhel s občasnými přestávkami skoro rok. Pak jsem ještě měla nějakou sypanou bylinkovou směs, ale nic to se mnou neudělalo.
Ovu jsem sledovala podle BT, ovu testů, čípku i hlenu. Ale nejpřesnější bylo vždycky píchání v boku. Jenže tyto všechny údaje se sešly jen málokdy.