• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Duphaston. Už 8. den nepřišla menstruace

31. července 2010 
Ahoj holky, chtěla bych se zeptat jestli nemáte zkušenost, tento měsíc jsem začala brát duphaston 15. - 24. den, dobrala jsem ho 23.7.,někde jsem se dočetla, že by MS měla příjít do 3 dne, jenže já stále nic, už je to 8 den. Dnes jsem si dělala test s citlivosti 25, ale negativní. Mám nafouklé břicho (hlavně večer) a bolesti v podbřišku, jsem citlivější na pachy a zvětšili se mi prsa. Můžou to způsobit ty prášky? Už tomu vůbec nerozumím, snažíme se od ledna :frowning2:
31. črc 2010 v 10:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
Kristin, těžko říct, způsobit to můžou prášky, těhotenství (později založené, protože test už by byl pozitivní týden po vynechání téměř jistě) i sugesce. Zkus test zopakovat třeba v pondělí a když nic a MS stále nedorazí, objednej se na gyndu na vyvolávačku.
31. črc 2010 v 10:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kristin8 ahoj aj ja som brala duphaston tiez jak ty a mne nespisla ms uz dvatyzdne a vecsinou pride do 5 dni tak ja ratam s tehotenstvom my sa snazime od maja 2009 tak snad ti to dopadne dobre daj potom vediet :slight_smile:
31. črc 2010 v 10:34  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek