Štítná žláza vs. ovulace. Měla některá z Vás stejný problém?

mimig
26. kvě 2020

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jestli nevíte, zda porucha funkce štítné žlázy (TSH 2,5) může souviset s anovulačními cykly, případně jak dlouho trvá v lepším případě dorovnání na správnou hladinu? Zda některá z vás měla stejný problém? Moc děkuji za odpověď 🙂

e7
26. kvě 2020

Ahoj, já jsem měla problém se štítnou žlázou, měla jsem TSH myslím 4,2 nevím kolik má být ale řekl mi, že právě díky tomu nemám ovulaci, menstruaci nic.. v té době než mi to zjistil tak jsem dostala norethisteron aby dorazila MS a dal mi clostilbegyt aby dozrálo vajíčko, pak jsem šla na UTZ řekl, že vyrostlo dost, pichnul mi nějakou injekci aby se uvolnilo a měli jsme se snažit o mimčo a díky bohu 🙏 na poprvé a jsem lékaři nesmírně vděčná, že mě nenechal čekat rok. Když viděl, že to nefunguje jak má. A prášky na štítnou žlázu jsem dostala v ten den co jsem šla na tu injekci. A když mi bral krev asi po měsíci a něco tak říkal, že je to dobrý ale že tím, že jsem těhotná tak je mám brát dále 😊

leniczka23
26. kvě 2020

@mimig Ano muze to souviset a pokud se spravne nadavkuji leky, spravit se to da klidne za mesic.

werumka
26. kvě 2020

@mimig TSH 2,5 je v normě. Jakou máš hodnotu fT3 a fT4?

mimig
autor
Autor odpověď smazal
Zobraz
mimig
autor
26. kvě 2020

Děkuju moc všem za reakci 🙂

i_vet2
26. kvě 2020

@mimig Já jsem měla TSH nějakých 7,5 když mi to zjistili a snažili jsme se otěhotnět, hodnota 2,5 je v naprosté normě

mimig
autor
26. kvě 2020

@werumka To netuším, doktorka mi oznámila, že vše ostatní je v pořádku, jen tohle se lehce dostává nad normu 2,4 a je potřeba to vyřešit, jsem objednaná na vyšetření, tak jsem byla zvědavá, jestli s tím má někdo zkušenost, jestli to může mít souvislost s mou anovulací a velmi divokými cykly. Na úpravu mi původně předepsala Utrogestan, ale zlepšení cyklu to nepřineslo, proto byl udělán "naštěstí" hormonální profil.

mimig
autor
26. kvě 2020