Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Vysazení hormonální antikoncepce a menstruace nikde

misina01
1. kvě 2016

Ahoj všem, holky, poprosila bych vás o zkušenosti. Před počátkem užívání hormonální antikoncepce jsem měla pravidelné cykly. Antikoncepci jsem užívala 8 let (cilest pak lyndinette). Letos v únoru jsem se rozhodla vysadit. Vysadila jsem, hned 3.3.přišla taková ta pseudomestruace po vysazení a od té doby nic. Nechce se mi na gyndu pro hormony v injekci a nejsem si jistá, jestli je dobré ještě čekat. Četla jsem řadu diskusí a zkusím od zítra kontryhelový čaj a možná sehnat kapky gynex. Měla jsem některá po vysazení takový problém? :( těhotná nejsem, dávali jsme si s manželem pozor s tím, že necháme tělo odpočinout do první ms od vysazení a ta vůbec nepřišla. Už je to dva měsíce, tak si nevím rady. Děkuji za jakoukoliv odpověď 🙂 budu moc vděčná.

janca209
1. kvě 2016

Ahoj 🙂 teď řeším ten samý problém. Na konci ledna jsem vysadila HA, první ms přišla po 37 dnech, ale další nikde, dostala jsem vyvolávačku. Po vyvolávačce prý ms přišla dost pozdě, tak mi doktor napsal hormony na srovnání ms, ale já je zatím neberu, protože přecházím k jinému doktorovi, tak uvidím co řekne. 🙂 Mám v plánu koupit si inofolic, prý je dobrý. 🙂

petra1306
2. kvě 2016

Ahoj 🙂 ...nelekej se je to úplně normální ...bohužel no..taky jsem vysadila na konci ledna pak měla klasickou pseudomenstruaci a pak jsem čekala a nic ...po třech týdnech zpoždění už jsem si zašla na gyndu pro injekci což jsem sice nechtěla ale už se to nedalo ...my se snažíme o mimčo tak jsem to už nemohla vydržet a šla na vyvolávačku at může začít další cyklus ...po týdnu od injekce jsem to dostala ...a pak jsem další Ms dostala už normálně 🙂 tak snad to vydrží ...a jinak jsem pila kontryhel tak si myslím že pomohl 🙂

andreaandrejka
2. kvě 2016

Měla jsem to taky tak. První 2 měsíce po vysazení hodně zpožděná MS, ale vždy nakonec dorazila tak, že na vyvolávačku to nebylo a 3 měsíc, když už mi dr. chtěla napsat tabletky na upravení cyklu jsem otěhotněla 🙂

ter3
3. kvě 2016

Taky jsem po vysazeni mela problemy s cyklem. Trval dlouho, nepravidelny, bez ovulace... Nic jsem si predepsat nenechala, prislo mi to zbytecne. Uplne se to srovnalo za cca dva roky - ale v dobe vysazeni jsem dite neplanovala, takze mi to bylo vlastne jedno. Pro predstavu davam foto cyklu, fakt strasne nepravidelny. Ale srovnalo se to samo. 🙂 i bez podpurnych injekci nebo leku..

svobodka86
3. kvě 2016

já byla dnes u doktorky. Poslední MS byla začátkem února, těsně před tím jsem vysadila prášky. Injekci mi dneska nedala, že mám málo vysokou sliznici a nemělo by to smysl. Ale mám si koupit jedny prášky do vody a to by mělo vyvolat a připravit na těhotenství...tak to zkusím a prý když do měsíce nepříde, mám přijít na vyvolávačku.....myslíte že můžu i tam otěhotnět??

Sem začni psát odpověď...

Odešli