Menstruace po 12 dnech, máte zkušenost?

akyt
18. únor 2013

Ahoj,mám takový problém. MS jsem měla od 1.2. do 6.2. Dnes je 18.2 a já to znovu dostala. Byla jsem u lékaře a ten mi vzal krev kvůli hodnotě HCG, doporučil vaginální UZ a napsal mi MACMIROR na léčbu zánětu. 15.2. jsem styk s přítelem a od té doby jsem špinila ale dnes je to silnější, bolí mě břicho při MS. Chci se zeptat, zda má některá zvás zkušenost stím, že by dostala MS tak brzo po sobě? Není to snad něco vážného? Nebo by to mohlo souviset s ovu nebo těhu? Prosím odepište mi některá... Mám docela strach,aby to nebyla cista nebo něco horšího.... Děkuji

akyt
autor
18. únor 2013

Prosím, odpovězte mi někdo.... ☹ Jsem z toho docela na prášky ☹ Bojím se, mám strach ☹ Mluvila jsem o tom se svým řítelem a nějak jsem mu nedokázala vysvětlit co se děje..Výsledky krve budu mít až v pátek a na UZ si zajdu zítra...Bojím se

sarkad2856
18. únor 2013

@akyt Ahoj,bohužel jsem nic takového nezažila,ale zatím bych to něják neřešila,taky jsem se při každém problému straesovala.Mám břicho po operaci a nějáké srusty a tak velká pravděpodobnost nějákých komplikací...Těhotná si nebyla a MS byla normální jak obvykle?Mohlo to být spůsobené několika vlivy a nebo i stresem.Počkala bych na UZ to budeš vědět co a jak a hlavní je ta krev.Tak hodně štěstí a at to nic není 😉

evulinkab
18. únor 2013

@akyt Určite by to chtelo napsat nám podrobnosti, abchom ti mohly napsat názory.Brala jsi hormonálni antikoncepci?Pokud ano, kdy jsi ji prestala uživat?Snažíte se o mimco?Jak dlouho?Jak máš dlouhé cykly?...

akyt
autor
18. únor 2013

Omlouvám se, jsem z toho docela dost vykolejená. Těhotná jsem byla loni v dubnu,ale ve 3tt jsem samovolně potratila, na kiretáži jsem nebyla, prý to nebylo třeba, vše to odešlo... HA neberu už od roku 2011...cykly mám dlohé 26-29 dnů... s přítelem se o mímo snažíme hned od vysazení HA... myslíte si, že by to mohlo být důsledkem minulého potratu?

evulinkab
18. únor 2013