Nevím, kdo je otec 😞

pasilda
7. dub 2021

Dobrý den, můj dotaz je docela poměrně náročný a snad mi budete alespoň trochu moct pomoc. V poslední době me vztahy byly docela dost komplikované kolem 20.1 jsem byla se svým bývalým přítelem a měli jsme spolu plus mínus dva týdny nechráněný sex kdy jsme se ničemu nebránily protože jsme to chtěli spolu dát opět dohromady ale bohužel nějak se zase něco pokazilo a každý šel opět svou cestou náš poslední styk byl asi kolem 1.2... Od 7 .2 jsem měla pohlavní styk s kamarádem . poslední menstruaci mám poznacenou 10.1. ale taky nevím s určitostí jestli je to přesný den někdy si to poznacim jen zhruba kdy jsem ms dostala takže úplně na den přesně má ms být nemusela... Těhotenský test jsem si udělala 14.2 a vyšel mi pozitivni. Hned 15.2 jsem byla u lékaře a těhotenství mi potvrdil po ultrazvukovem vyšetření že tam vidí dutinu a řekl mi že jsem asi v 5 týdnů těhotenství podle výpočtů ms chtěla jsem se zeptat zda je nějaká možnost výpočtu dne oplodnění aspoň zhruba jestli to mohlo být po tom 7.2.. když mi už pozitivní test vyšel hned 14.2. děkuji moc. Každou minutu přemýšlím a počítám a pořád v tom mám hrozny zmatek ☹️ je pro mě velice důležité kdo by byl otcem dítěte. Samozřejmě i přes to že s bývalým přítelem nejsme spolu si přeji aby to bylo jeho dítě.. ne kvůli tomu že by jsme se k sobe vratily ale kvůli tomu že jsme si to vždy přáli a pokoušely se o to asi 4roky a neúspěšne. I když to s námi vždy bylo nahoru dolu. Ale bylo by to dítě stvořené s lásky i když spolu nedokážeme fungovat 🙂 termín mám 23.4. a pořád přemýšlím a počítám a počítám či Mimi asi bude...

evulenacz
Odpověď byla odstraněná
Zobraz
loylii
7. dub 2021

@pasilda nějak jsem se zamotala do těch datumu. Resis únorové sexy. Ale je duben. A jaký termín je toho 23.4?

pasilda
autor
7. dub 2021

@evulenacz ❤️

madbetka
7. dub 2021

Téměř jistě je miminko bývalého přítele, ale stoprocentní jistotu ti dá samozřejmě jen test otcovství.

pasilda
autor
7. dub 2021