Pomoc, je to potrat?

lucie2306
1. bře 2019

Dobrý den, podle výpočtů podle poslední menstruace jsem 7+4 tt , včera jsem byla na kontrole u gynekologa a konečně jsme viděli srdíčko, lékař říkal že podle toho jak je plod velký je to tak 5 tt, předepsal mi utrogestan s tím že mám brát 3x1 a modlit se.Jenže jak jsem se vrátila od lékaře tak jsem začala silně krvácet s kousky něčeho, boleti a krvácení mám i dnes, nemůžu déle stát protože bolesti mi to nedovolí (dá se to vydržet) a točí se mk hlava.Volala jsem dnes k lékaři ale má dovolenou a další nejbližší lékař je 30 km daleko. Mám plašit a raději jet nebo to můžu vydržet do pondělí? Pravděpodobně jde o potrat že ano? Moc děkuji za odpověď.

kittyy17
1. bře 2019

@lucie2306 jeď na pohotovost do porodnice. Už jsi tam měla být

kittyy17
1. bře 2019

@lucie2306 je celkem možné, že jen praskla žilka když ti lékař dělal vnitřní ultrazvuk, a ty kousky jsou hlen. V každém případě, měla jsi jet k lékaři hned

marketa1218
1. bře 2019

Já už bych byla na pohotovosti

sluckynek
1. bře 2019

Jela bych hned na pohotovost

pavlinar
1. bře 2019

Bohužel, vidím to bledě... :(

vaseli16
Autor odpověď smazal
Zobraz
vaseli16
1. bře 2019

Ja uz bych davno jela nevypada to dobre kdyz tam jsou kousky...

saminomimino
1. bře 2019

Může to být průser i nemusí,kór po vyšetření,v 5tt by těžko bylo vidět srdíčko takže plod musí starší,držím palce

sthanina
1. bře 2019