Všechny tři body. Navíc u mě hraje roli i výběr zboží, cena, cena dopravy a recenze obchodu.
Z těchto tří nabízených nejvíce B
Pro mě je důležité A, B i C 😀
Pro me jsou dulezite vsechny 3moznosti😉
Ideální by byly všechny tři možnosti. 🙂 Když bych ale měla zvolit pouze jednu, vybrala bych možnost A.
A
Kdyby byla možnost dobrá orientace v obchodě, tak dám to. Kolikrát se mi stalo, že webové stránky nebyly přehledné.
Vsetky tri
B i C 😉
Výborný zákaznický servis. Někdy potřebuju věci rychle, ale jindy ne. Když napíšu poznámku, že spěchám, že to chci poslat jinam nebo ať si dávají pozor na správné uvedení jména, tak očekávám, že to nebude problém a vyhoví. Možnost vrácení do 30 dnů je pro mě asi dost nepotřebné.
Úplně ideální by samozřejmě byli všechny varianty, ale takových eshopů je po čertech málo

Nejspíš A. Po mých zkušenostech na jiných e-shopech je důležité opravdu poslat to, co si zákazník objednal a zaplatil a to do určité doby. Jako ano, stát se může, že něco není na skladě. V tom případě by e-shop měl sám od sebe komunikovat se zákazníkem a říci mu, jak dlouho bude trvat dodání. V jiném případě, začne být pro zákazníka nedůvěryhodný.
Holy, moc díky za vaše komentáře! Posíláme vám 3 srdíčka a již v pondělí se testování spouští a vy ho můžete na ploše sledovat. 🙂 Přejeme vám hezký den. 🌞❤
@nikola38, @nikinnna, @krupka1, @pavelin85, @jarcca, @vendik84, @mississka11, @stepanka_, @pazdelu, @cilkat, @poldice, @mimicity, @kekelejka, @kackakastanka, @jakub2005, @denny27, @hanncca, @caboonek, @karol89, @slunickonika, @monnna, @adusku, @keicy, @vagnerova2, @katynka1, @luciska82, @iviiii, @vrrdesign, @tereza2016h, @kathy_smilca, @janickajana, @sokrates, @andy80, @renyb, @snehurka845, @marcela8, @maurrie, @sakalpredator, @jstr, @verdos, @lussinda83, @marunkaa, @elisabethturnerova, @fidorka01

A