icon

Ohledně Covidu.... nechci to nijak řešit, jen by mě zajímalo...kolik lidi věří, ze jde o problém a kolik si mysli, ze je to manipulace apod.
Like do komentářů

avatar

Je to blbost

Odpověz
11. říj 2020
avatar

Je to problém

Odpověz
11. říj 2020
avatar

Upřímně, dost mě vyděsila reportáž z nemocnic v 168 hodin... Vypadá to na pěknej průser.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

je to průser a myslet si, že je to manipulace je blbost a to velká...😲😖😝

Odpověz
11. říj 2020
avatar

Já myslím že je to oboje naši milý poslanci toho využívají 🤷‍♀️

Odpověz
11. říj 2020
avatar

Je to problem,ktery lze vyuzit k zastirani jinych stacek

Odpověz
11. říj 2020
avatar

Povazuji to za problem. Ale s vetsi publicitou, nez si zaslouzi. Respektive tragicky spatne uchopeny problem.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@rebekabebe taky názor, jak toho vyuzivaji?

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@lolidolly k zastírání jiných sraček 😡 myslim že sudylichzrout to nazvala trefně 👍

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@martinka_33 jakoze jdou jiné věci stranou ? Nebo jakých ? 😕

Odpověz
11. říj 2020
avatar

Neříkám, že covid neexistuje, ale nevěřím těm jejich číslům. Je spousta jiných nemocí a problémů, které by se měly řešit. Denně umírají u nás stovky či tisíce lidí na stáří, při nehodách, na rakovinu, infarkt,... ale litují se, jen pokud byli pozitivní. Tady půjde o něco úplně jiného 😡

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@lolidolly přesně tak, dějou se věci, který by se třeba jinak dostaly napovrch, vzpomeň si co běželo v médiích před rokem... Korupce, krádeže.... no a to vše je teď hezky schovaný po rouškou, doslova...

Odpověz
11. říj 2020
avatar

Těžko posoudit vzhledem k tomu, že ani odborníci nejsou za jedno 🤷 jedni tvrdí, že to je průser a druzí to zase bagatelizují takže se z toho nedá vyvodit nějaký konečný závěr nicméně v mém okolí znám osobně 6 lidí, kteří covid prodělali a z toho 2 děti (2, 10), 3 lehký průběh jako je u běžné virózy, 1 o trochu horší, ale na nemocnici to nebylo a děti bez problémů. Já osobně nemám problém s tím nosit roušku (zvlášť teď v chřipkovém období) a pokud to donutí lidí dodržovat svědomitě hygienu tak jedině dobře, ale co mě opravdu štve jsou ta nesmyslná a zmatená vládní nařízení, která budou mít dopad na nás všechny. Přesně, jak bylo řečeno výše, covid má větší pozornost než si zasluhuje a krásně se tím zakryjí jiné problémy. Nevím nechci tu začínat a nějakými konspiračními teroriemi, ale nemyslím si, že to všechno, co se děje je jen nešťastná náhoda. Už jen to, že Vojtěch rezignoval (nedivím se mu) a na jeho místo nastoupil zrovna Prymula je při nejmenším podezřelé.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@hasara33 Prymula je Zemanuv kun. Toho nastrcil sam nejvyssi Satan. Nekdy si pripadam, ze Babis se Zemanem hraji sachy. Akorat nemaji 64 poli, ale 10 milionu poli. 🤬

Odpověz
11. říj 2020
avatar

V tom případě to ale děla cely svět 🤷🏻‍♀️ Já sama nevím co si myslet, ale mám k tomu respekt ... a sem rada ze většina z vás
Denně totiž kolem sebe naràžím na spoustu bezohledných lidi

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@lolidolly Hele, kdyz to vezmu tak trochu bez hadru na hube, tak: prakticky vsechny vlady v Evrope jsou levicove a totalne prozraly kasy. Ted muzou snit sve socialisticke sny, protoze rotacky na prachy jedou jak dive. A k tomu se muze protlacit to, co by za normalnich okolnosti neslo. Uz se zacina uvazovat o nepodminenem prijmu, jede zestatnovani, protlacil se Green deal a podobne chujoviny.
Kovid byl pro socialisty darem z nebes. Vnimam ho tak trochu jako tichou spolecenskou revoluci. Proste svet se pohne opet hodne do leva a nastane nam raj na zemi. Za cas dojdou prachy vsem, protoze tim masivnim tiskem nebudou mit zadnou hodnotu, vyhlasi se bankrot a pojede se k prave strane spektra.
Ted zas nasadim hadr, konec "konspiraci" 🙂

Odpověz
11. říj 2020
avatar

Ja osobne se toho nebojim, ale nepopiram, ze pro nektere skupiny obyvatel by to problem mohl byt (resp. je). Netvrdim, ze je to podvod a ze covid neexstuje a ze je to celosvetove spiknuti... Nicmene neverim tem testum, cislum, nechapu, proc se nechavaji testovat lide bez priznaku (napr. v Holandsku se tihle lidi netestuji), nechapu, proc do pozitivnich zapocitavaji opakovane pozitivity atd. Je toho vice, co nechapu a nesouhlasim s tim. A hlavne me stve, ze to nektere lidi uplne pohltilo, maji potrebu upozornovat lidi v obchode, ze nemaji rousku nebo ze ji maji blbe, odmitaji vlezt do vytahu se sousedkou, protoze nema rousku atd. Uplne mi lezou na nervy takove ty iracionalni uvahy typu .... muzeme si za to sami, jsme narod tupcu, jsme nezodpovedni Cesi (pritom to roste i v ostatnich zemich), kdybychom ty rousky nosili i v lete atd. Proste zmizelo takove to normalni chovani “nad veci”. A mrzi me, ze clovek, ktery rekne, ze s opatrenimi nesouhlasi, tak je hned zaskatulkovan jako “antirouskar“ a “popirac”, pritom ta opatreni stejne dodrzuje, jen se nezucastnuje terorizovani a nema potrebu resit (ne)zodpovednosti lidi.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@alcar Ti lide, co upozornuji v obchode, by za valky udali Zida a po unoru udali protistatniho zivla. To je o nature, bohuzel. Se zbytkem absolutni souhlas. Slovo "popirac" rousky ve mne evokuje "popirace" Boha (stredovek), "popirace" geniality strany a vlady (po r. 1948)... Antirouskar je pro me neco jako manicka, chartista. Zkratka ty vyroky jsou uz za hranou a ritime se do sileneho prusvihu. Opet nam tu vznikne skupina lidi, ktera bude perzekuovana kvuli svemu nazoru. Pikud se rychle neprobudime.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@sudylichozrout Dnes jsem četla komentář o tom, že to takhle daleko naše vláda nechala dojít ne kvůli neschopnosti, ale kvůli tomu, že v nouzovém stavu se snáz krade, což si na jaře hezky vyzkoušeli. Upřímně, už pár dnů si říkám, jak můžou být tak neschopní, takže tohle mi zní jako docela logické vysvětlení...

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@lolidolly Celý svět? Mě trochu překvapuje, že se nikde nepíše, jak je na tom Afrika. Četla jsem, že tam se přece nedožívají vysokého věku a zdravotnictví tam je nevalné úrovni, ale právě pro to špatné zdravotnictví bych čekala, že tam bude covid kosit lidi už po třicítce. Ale ono nic. Nebo mi něco uniklo? Loni se všude řešil Babiš, Agrofert a dotace, které by se měly vracet, za hranicemi frčela Greta a její plavba do USA, požáry v Austrálii, Taliban a teroristi a letos všude jen Covid. To je ale kvalitní vir, když všechno toto s ním zmizelo 👏 A úplně mě mrazí, když si vzpomenu, jak ještě před touhle "srandou" vystoupil Babiš v tv a řekl "nikdy, NIKDY, neodstoupím".

Odpověz
11. říj 2020
avatar

myslim, ze to je problem, nicmene hodi se k zastirani sracek. Nicmene, clovek je tvor vynalezavy, tak pokud covid nevyuzit (zneuzit) ve vlastni prospech, je jasne, ze toho tito lide vyuziji, to ale neznamena, ze budu riskovat sve zdravi a svych blizkych abych chytila nejakou sracku uniklou z cinskych laboratori. Zatim neni totiz mozne rict jake jsou dlouhodobe nasledky. Jaky vliv to zanecha na mozku, plicich apod. Na druhou stranu ockovat se nenecham. Mnoho duvodu proc to nedelat.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@rebe Ano, je to jeden z duvodu, to mi nikdo nevymluvi, i kdyby mi tisickrat rekl, ze jsem konspikrava. Plus to, co jsem psala vyse. Silene je, ze kdyz se clovek podiva do historie, vidi to tam. Je to jak pres kopirak.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

Holky a verite tomu, ze v te Cine fakt nic nemaji? Tomuhle ja treba taky proste neverim. 🤔

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@mimi1004 Tak EU v tichosti pracovala... A vypadly z ni uz velmi "zajimave" veci. Napriklad:
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/vlada-ani-...
https://www.google.com/amp/s/eurozpravy.cz/amp/...

Jen aby bylo jasno, nevolim SPD, ale tohle me trochu desi.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@alcar Myslim, ze takticky drzi hubu.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@sudylichozrout Si řikám proč se ve skole vlastně učí dějepis, když to ti lidi stejně pak nevidí 😭😭😭

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@lolidolly je to problém určitě, nezlehcovala bych tuhle situaci.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@alcar lzou a v Japonsku tez. Pokud udelaji jeden den 1000testu a z toho maji 245 pozitivnich a dalsi den maji 6000 a z toho delaji 145 pozitivni testy, tak je jasne, ze je neco hodne blbe. Vysledky jsou oznamovany az s tydennim zpozdenim. Tzn. "dnesni score" bude vlastne score z minuleho tydne. Prostor pro manipulaci je obrovsky. Lze se v zajmu poradani OH.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@martinka_33 On se take moc neuci. Protoze pro nas svet a zivot je nejpodstatnejsich poslednich bratru 200 let. A ty se uci ve ctvrtem rocniku stredni skoly, pricemz na povalecne dejiny je pouhe pololeti. A podle toho to pak s historickou gramotnosti vypada. Bracha ma aprobaci CJ, Dej pro SS a je nestastny z toho, jak je to nastavene. Fakt nechapu, proc jsme cely prvak na gymplu venovali Antice a ucili se seznam bitev v reckoperskych valkach napr. A to mam Antiku moc rada.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@takarablog to je tedy smutne, ale neprekvapi... A ty zijes stale v Japonsku? Jak jste na tom u vas?

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@alcar tak jak jsem popsala. Nemocnych je podezrele malo. Na testy nikoho moc neposilaji. A pokud chces otestovat musis zaplatit 6000Kc. No ale vakcina ma byt zadarmo...o duvod vic proc neockovat.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@sudylichozrout to je vec, ktera me strasne mrzi. Na tu povalecnou historii nam nezbyl cas ani v devitce na ZŠ a ani pak na stredni. Troufam si rict, ze o tom vim opravdu uplne prdlajs. 😕

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@takarablog aha, omlouvam se, myslela jsem, ze popisujes praktiky v Cine. A jak jste na tom se zdravotnictvim? Nijak se to v tech nemocnicich neprojevuje?

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@alcar Cim mene lidi vidi do historie, tim mene lidi si da dohromady 1+1. Idealni pro pristup "Nerusit, vladneme."

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@alcar K Cine jsem se v prvni vete - jednim slovem. Lzou. Netreba vic rozebirat. Nicmene jsou vic represivni k lidem porusujici karantenu apod.

Kdyz se netestuje, tak neni koho hospitalizovat. Pouziva se tu pristup, pokud to muze byt neco jineho, tak to je neco jineho. Vsichni tu kaslou jak tuberaci, ale jdou do prace i kdyz jsou na umreni s tim, ze jsou "jen" nachlazeni. Rousky tu nosime vsichni bez kecu, ale Asiati jsou vseobecne vstricnejsi k rouskam. Pouzivaji se tu bezne covid-necovid.

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@takarablog 2.odstavec je pro JPN

Odpověz
11. říj 2020
avatar

@lolidolly tak čisté můj nazor je ten že díky všem nařízením mi přicházíme o svoji určitou svobodu 🤷‍♀️ zakazujou a prikazujou všechno.... Využívají určitý strach k tomu aby nás nutili jít směrem jakým chtějí oni 🤷‍♀️

Odpověz
12. říj 2020
avatar

Je to průser a ještě větší průser je, že komunikace vlády, co představují, z toho dělá ještě větší psychologický průser, který nikdo neřeší.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

Pracuji v nemocnici a ano je to průser....

Odpověz
12. říj 2020
avatar

Ja si myslim, ze to vymyslel jeden nick, aby mojl na MK neustale resit konspirace o politice🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂)🙂🙂

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@sudylichozrout Zeman podle mě brzo umře. Už nevypadá dobře.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@95newmommy2020 Taky si myslím. A i když to není hezké, čím dřív, tím líp. Kdyby měl trochu slušnosti, tak odstoupí a nebude se držet koryta, aby aspoň v klidu dožil.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@mimi1004 Souhlas, už je to jen takovej zapšklej děda.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@95newmommy2020 Je to velmi pravdepodobne. Ten clovek uz hnije. Dusevne i fyzicky.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@sudylichozrout Ja si vcera z karanteny (jsem negativni,zdrava)odskocila na sipky do poli mimo lidi... Uplne me napadlo,jestli se budem nak vyrazne oznacovat.Jako na Karantenaky,kovidaky,negativnaky,antirouskari to zvladnou proste bez oznaceni,ockovane.... Uplne me z toho zamrazilo...

Odpověz
12. říj 2020
avatar

Já v covidu vidím vyšší cíle, než je on sám. Je to velká špinavá hra, která přesahuje naše lidské možnosti a hlavně hranice naší republiky. Mají na tom vyšší cíle ti, jenž drží v šachu většinu planety. Nemá smysl to více rozberiat, taková jsem, beru více v úvahu konspirační teorie a mocenské plány. A pevně věřím, že se to jednou otočí proti nim, nebo nastane obří defenestrace. Pozor.... Tím nezlehčuji závažnost této nemoci, jen věřím tomu, že se to některým narcisticiym smejdum hodí k ovládání lidstva.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@95newmommy2020 nikdy by mě nenapadlo, že to o někom někdy řeknu (napíšu), ale už aby to bylo. Otázkou je, jestli by po něm pak nepřišlo ještě horší koště..

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@mimi1004 ty stovky, tisíce jsou víceméně kontinuální číslo, jednou nižší, jednou vyšší, zdravotnický systém je na ně nastaven. A ještě má rezervu. Ano, tady funguje prevence, dostupnost a kvalita péče, nové výzkumy a léky, pravidla silničního provozu, tohle dokáže ty čísla ovlivnit - a treba prevenci je u nás v ČR věnována docela pozornost, bohužel, zodpovědnost za své zdraví leží na každém z nás a spousta lidí problémy neřeší, dokud je neomezují (nemoci,apod). A mnohdy ani poté ne. Běžné nám treba diabetici porušují dietu (coca colu jsem u nich viděla několikrát), kardiaci si nosí vlastní sůl, protože neslané odmítají, atd... Covid se tomu ale vymyká, pokud by se pustil naplno do populace, nemocnice nezvládnou příjem nemocných. Nelze srovnávat s chřipkou a chripkovou epidemii(už i u nás covid letos předčil chřipku v počtu úmrtí). U chřipky není stále tolik pacientů vyžadujících hospitalizaci (i při milionů nemocných), lidé, co přijdou po svých, ji zvládnou a navíc, personál - doktoři a sestry - ji většinou nechytaji...u nás jsou to tak 1-3 lidé z 40 lidí. Neovlivní chod chirurgie, atd. Covid toto všechno bortí...Afrika - tam těžko říct, taky jsem čekala katastrofu...ale možná tam fakt hraje vliv to, že tam jsou mladí lidé, neorganizované zdravotnictví, je tam teplo atd.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@orisek56 Tak to plně souhlasím. Někde jsem slyšela, ze když nezabrala Greta-omezení cestování, eko-terorismus. Tak to zavedl covid.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@95newmommy2020 stačí si projet na internetu utajované schůze světových mocenských špiček typu Gates (kterého jak hodně žen tady ví mám ráda jak osinu v prdeli..), Soros atd atd . Konference samozřejmě bez prekladu, kde se domlouvají na vývoji světa při epidemii a ekonomického i sociálního uspořádání....konference tak rok, dva roky zpět...Jak, to mohli vědět? Ano někdo by mohl a může mi nadat za to, že to jsou konspirační teorie a já jsem blázen a měla bych se jít lecit.... Jenže kurde..... Stalo se už konečně něco, co by mi to vyvrátilo?.... Zatím ještě ne, tak mě u toho nechte. Já jsem obecně provokatér a rebel... To mám po svém ruskem dědovi.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

Já myslím, že je to hodně o zjišťování si informaci na vlastní triko.... ne ze o tomhle nepíšou, tak to tak není a ze o tomhle píšou, tak to tak je .... ale to je tak se vším, proto se vykaslete na ruzne články, nebo jich projedte mnohem víc, než si uděláte názor ... čtete i to, co nechtece... jenom potom si myslím, ze můžete být objektivní ... mě se moc nelíbí, ze si tu spoustu lidi hraje na politiky (viz. spoustu komentářů výše) a jejich domněnky pak prezentují jinym...kteří to samozřejmě šíři dal ...
Mě jenom zajímalo, jakým směrem se to bude ubírat ...kolik lidi na to bude s prominutím srat ať už z jakýchkoliv důvodu ... proto prosím klidně mějte svůj názor, ale buďme k sobě ohleduplní...vám se noc stát nemusí...jiný na to zemře ...nebo se prehlti nemocnice a člověk s banalnim onemocněním nedostane péči ... proste sakra....kousnete se do jazyku at to preckame pokud možno ve zdraví ... a na jaře až to bude lepší nejezděte do Chorvatska apod. 🤣 Čechy jsou krasne ...takže asi tak 🍀

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@lolidolly tady ale nikdo nepsal, ze by nedodrzoval opatreni...

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@lolidolly mas nejakou predstavu, jak dlouho to “kousnuti do jazyka, at to preckame” bude trvat?

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@alcar vůbec, nejsem odborník, zkratka až se začnou věci uvolňovat tak bysme nemuseli zase všechno hned mít

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@lolidolly to je take totiz velmi oblibena fraze “musime to nejakou chvili vydrzet”. Ale pro nekoho je ta chvile uz 3/4 roku a pro tyto lidi uz to speje pomalu k likvidacnimu konci. Rict temto lidem, vydrzte do jara, neni uplne prijemne. Ale nedohaduji se. Jen komstatovani, ze je treba prihlizet i k jinym vecem, protoze ten virus neni (globalne) zase tak likvidacni, aby diky nemu byla zlikvidovana cela ekonomika a aby skoncilo na ulici vice lidi, nez umre na tento virus.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@alcar Jj, jednotka dočasnosti = jeden Furt. Konstanta dočasnosti = 21 let.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@alcar myslím, ze kdyby byl někdo třeba z tvé rodiny nakažený....třeba někdo starý ..mluvila by si jinak ... třeba ne... těžko říct

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@lolidolly ale ono se jako nediv. Už se s tím tady budeme sirat pomalu rok. Rok neustálá každodenní nálož depresi, katastrofických scénářů, bububu, stahování opasků, brání toho základního. Jako nezlob se ná mě, hadr na hubě ještě přežiju i když už teď mám docela nehrozí z toho, že nemůžu dělat to, co bylo pro mě tak samozřejme. Dýchat vzduch bez hadru v místnosti, vidět druhému do obličeje a vidět jeho emoce. Ale to že mi někdo bude zakazovat zpívat? Pro mě třeba v kostele? Nebo že restaurace musí zavírat v tu a v tu hodinu? Jako by koronac chodil jen v noci? Že x nařízení jsou totální stupidita a pohádka Pyšná princezna tak tím nabírá na úplně jiných rozměrech? Nediv se, že jak něco trvá už dlouho přibývá rebelii a je to asi dá se říct pochopitelná reakce. Když ležís v v nemocnici nějakou dobu a přitom už bys mohla ležet doma, taky odpočítávas dny kdy budeš doma a začíná ti z toho hrabat. Lidi už jsou prostě frustrovaní, podráždění. A řada z nich není jen pouze bezohledná. Mají doma babičky, dedecky, které by chtěli vidět, jako třeba ja. Kdybych byla bezohledná, už za ni jedu, ale musela bych tam být více dní když jsem od ní skoro 300 kiláků. Jasně, pak potkám mladý ho frajera v obchoďáku, který chodí bez roušky a provokativně tam s rukama v kapsách kašle a plyve kolem sebe. Ale nevěřím tomu, že víc lidí je bezohledných, než těch psychicky už zdeptanych. O živnostníci chce, kteří bojují o živobiti každý den nemluvě.

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@orisek56 já jen nechápu co by z toho kdo měl ? Stojí to akorát strašný peníze a hrozne práce ... mě to nepřijde jak nějaká šikana ... nevím no 🤷🏻‍♀️ Nedělá mi to problém, ale lidi už jsou hold rozmazleny ... mi přijde

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@lolidolly ano a to je take oblibena fraze “kdyby byl z tve rodiny nekdo nakazeny”. Rekni to lidem, kteri treba provozuji plavecke skoly, pracuji v mezinarodni doprave lidi, v cestovnich kancelarich atd...

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@alcar já vím..mají to těžké...jsko spustu dalších lidi, stát je přece podporuje ... proste je to cele na 💩 ale je v zájmu všech aby to skončilo co nejdříve... ne ?

Odpověz
12. říj 2020
avatar

@lolidolly na jare jsme to taky prave delali proto, aby to skoncilo co nejdrive a mysleli jsme si, ze vidime to svetlo na konci tunelu. Ted ho nikdo nevidi, tak o to je to tezsi.
Treba majitelka nasi plavecke skoly dostala kompenzaci uplne minimum. Ma velke ztraty z jara, ktere se ted zase jeste zvysi. Zrovna ji mi je strasne lito. ☹

Odpověz
12. říj 2020