• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

CAR Apolinář. Byli milí, vysvětlili vše apod.?

24. února 2017 
Dík, tak to jsi mě uklidnila :grinning:
17. čer 2009 ve 20:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ale je fakt, že jsem kolos, zatím vůči všemu celkem imunní, tak by to snad mohlo jít :wink:
17. čer 2009 ve 20:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak jestli to riskneš, přeju, ať to snášíš dobře, a kdybys zažila to, co já, slibuju, že budu mlčet, projevovat soustrast a ani jednou neřeknu - já ti to říkala! :grinning:
Pravda je, že jsem tehdy měla 55 kilo (jo, to byl právě ten doktor na pohotovosti, co mi kromě Norethisteronu vynadal, že jsem moc tlustá :grinning: ) :wink:
17. čer 2009 ve 20:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Len, mě stejně čeká "výživná" MS, tak to asi risknu :wink: Ta minulá byla jako nic, jen s dlouhým špiněním, vlastně až doteď... nejspíš v tom má prsty progesteron v kombinaci s estradiolem, co jsem měla kvůli KETu.
17. čer 2009 ve 20:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
Koukám, že sis z toho mýho srdceryvnýho popisu vzala akorát "MS oddálil, to jo" :grinning:
17. čer 2009 ve 20:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
Nee, já si ještě vzala to, že mi nebudeš psát "já ti to říkala" :grinning:
17. čer 2009 ve 20:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
Bezva :grinning: Tak hodně štěstí :wink: Na rovinu teda přiznávám, že v tý diskuzi o Nor. byly i holky, který psaly - bezva to oddálilo MS a vedlejší účinky žádný :wink:
17. čer 2009 ve 20:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
A ještě jsem si vzala to, že si pak nesmím stěžovat :wink:
Bane, mám z toho obavy, jinak bych se neptala... ale zase mě ta možnost jít na laparku těsně po táboře hodně láká. Ale potřebovala bych týden oddálit. Nakonec to vypadá na Žatec, příští úterý tam jedu na indikaci. Dost si to tam holky od nás chválí, a nebudu tam platit za ubytování jako v Hloubětíně.
17. čer 2009 ve 21:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
A Utrogestan ti na oddálení nepomáhá? Mně spolehlivě a ta MS po něm pak byla podstatně snesitelnější... Akorát bys celej tábor prospala, to si nevybereš :unamused:
17. čer 2009 ve 21:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak Utrouš mi nikdy neoddálil MS, když jsem neotěhotněla, tak přišla na čas. Tedy poprvé možná o 2 dny, ale jinak ani ťuk. jen ta kombinace s Estrofemem fungovala, jen nevím, jestli se dá nasadit i v průběhu cyklu.
17. čer 2009 ve 21:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
No a hlavně už je to pak taková síla, že zlatej Nor. :unamused:
17. čer 2009 ve 21:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Co je síla? Nějak nechápu...
17. čer 2009 ve 21:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, můžu se zeptat, zda se vám některé stalo, že by vám po Clostilu a IUI přišla MS o 5 dní dřív? Já teď poslední 3 měsíce měla cyklus uplně pravidelně 28 dní (teda asi hlavně díky Clostilu) a teď po tom IUI tohle. Tak nevím, co si o tom mám myslet :unamused: díky za info
17. čer 2009 ve 21:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
Aknyt, myslím jako ty tuny hormonů, Utrogestan, Estrofem, prostě to není nic šetrnýho...

Maves, já Clostil nikdy neměla... Po IUI jsem dostávala MS na den, když jsem nebrala Utr. Když jsem ho brala, MS se opožďovala... Nemělas tu IUI třeba o něco dřív než ovulaci v běžným cyklu? Kolik dní po IUI ti došla MS? Mělo by to být aspoň 10-12 dní...
17. čer 2009 ve 21:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
Maves, to se mi nestalo, ale já měla buď Clostil bez IUI, nebo IUI bez Clostilu. Ale zahýbat by to mohlo, koneckonců Clostil běžně v těle nemáš...
17. čer 2009 ve 21:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
Díky za info.
Len, tu MS jsem dostala 13 dní po IUI - no já právě teď měla prvně kombinaci IUI a Clostil. Doteď jsem měla 3x jen samotný Clostil a domácí snažení a to právě byla MS ukázkově 28 dní.
No tak budu předpokládat, že to je normální reakce :wink:
17. čer 2009 ve 21:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
No, 13 dní po IUI je to naprosto normální :wink: Možná, že tentokrát prostě byla ovulace vyvolaná Pregnylem o něco dřív, takže se pak i o tolik zkrátil cyklus :wink: Tak přeju, ať příště nedorazí vůbec :wink:
17. čer 2009 ve 22:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak díky za info a uklidnění. Já už si říkala co to je zase za novinku :grinning:
I tobě přeji brzký úspěch :wink:
17. čer 2009 ve 22:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky
Tak se vás snažím dočítat. No to je novinek vy kecalky :grinning: .
DRŽÍM PALCE VŠEM CO TO POTŘEBUJÍ!!!!

Jinak dnes mě čeká návštěva imunoložky v Caru, tak mám silný obavy jako každá z nás, když jde o to, zda bude zelená do dalšího pokusu. :wink:
Už je to 2 měsíce, po který sem zobala Prednison, tak si musím připravit pár otázek pro dr. Je to vždy šum svistu, tak abych na něco nezapoměla. Třeba na to, jestli můžu pít,ptž se ted okolo nás dějí samé oslavy a už mě vážně nebaví, každýmu vysvětlovat, že si vinnej střik nedám... :frowning2:
A taky pobyt na sluníčku. Ještě sem raději neriskovala objednat zájezd do Egypta, kterej máme vysněněj životní sen :grinning: :grinning: :grinning: (po miminku samozřejmě). Tak dneska se dozvím věci, který mě už dlouho trápí :slight_smile:
Hned po návštěve dr musíme moc spěchat, ptž máme v Roudnici nad Labem třídní schůzky dcery.Jsou to první schůzky na střední škole, takže taky šoky a pak poletíme domů smažit řízky, ptž Terka jede v noci ještě se základkou do Legolandu......uf
Tak jdu vařit obídek, abych to vše dnes zvládla :slight_smile:
VÁS MOC ZDRAVÍM, MYSLÍM NA VÁS A HNED CO BUDU MOCI PÍSNU INFO
Krásnej den všem :slight_smile:
18. čer 2009 v 08:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jasmin, taky ti přeju, ať ti to dobře dopadne a můžeš jít do akce :slight_smile:
A taky ať po dnešním náročném dni nezkolabuješ, máš to opravdu "natřískané" :wink:
18. čer 2009 v 08:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
Len, já tu tvoji věštbu nenašla :frowning2: Asi jsem dost poctivě nečetla... a znova se mi do toho nechce :wink:
18. čer 2009 v 11:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Aknyt, nebude ti vadit, že neprojedu minulých 200 stránek diskuze? :grinning: Někdy jindy třeba :grinning: Ale věř mi, fakt jsem to psala :wink:
18. čer 2009 v 11:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já ti to věřím, jen jsi psala, že pokud si dá někdo tu práci... :grinning:
18. čer 2009 v 11:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoooj děvčátka,

tak se opět hlásím u PC :wink:

Od ET mě totiž stále bolelo břicho jako na MS(hlavně při chůzi a sezení)tak jsem nic neriskovala a poslušně ležela.Až dnes ráno to odeznělo a tak jsem u vás :wink:
18. čer 2009 v 11:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
Rendo, bezva, tak se hlas, jsi v pořadníku na // :wink:
18. čer 2009 v 11:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj Rendo, tak snad se drobci už zakousli :slight_smile: Jak dlouho máš od ET? Týden? Nějak se pomalu ztrácím...
18. čer 2009 v 11:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
len: díky ale stejně tomu moc nevěřím a přikládám tyto pocity spíše třeba po tom Crinone(i když je opravdu super!-nevytéká a jsou z něj pouze hrudky)Mohu jen doporučit-ani chutě jako po Utroši nemám.
A vlastně jiné zvláštní příznaky také ne(krom toho břicha...)

Aknyt: jj, od ET jsem přesně týden na minutu :wink:
18. čer 2009 ve 12:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
Kde jste všici? Sem na chvíli zavítám a vy nikde?! :frowning2: :wink: :slight_smile:
18. čer 2009 ve 12:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
Sorry, já se loučím a jedu na takovej minisrazík z beremka do Prahy :wink:
18. čer 2009 ve 12:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
Aha tak si to užij!! Pááá
18. čer 2009 ve 12:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek