Ovitrelle a až za dva dny IUI
Holky, v tomhle jsem úplný začátečník a nějak to na mě padlo. Dnes jsem byla na UTZ, folikul 22mm, doktorka řekla, ať si dnes píchnu Ovitrelle a v pondělí na inseminaci. No a přepadá mě strach, jestli tu ovulaci neprošvihnem.. Když máme zákaz sexu, folikul v téhle velikosti prý obvykle praská a ještě se to podpoří hormony... Já nejsem z těch, co by každý cyklus probrečely, ale když už mi v Gennetu dali takovou naději, že to vypadá dobře... tak to prostě na mě nějak dolehlo 😂 Máte některá s takovým postupem zkušenost? Ovitrelle a až za dva dny IUI? Takhle velký folikul? Prosím o jakoukoli zkušenost nebo utěšení 😅
Jestli jsi měla 22mm ráno/dopoledne, tak bych se trošku bála, že by mohla být ovulace už zítra. Folikuly rostou 2mm za den, a to by měl v pondělí už 26mm... Folikuly praskají mezi 22-25mm, ale je to individuální.
@cicorecka ahoj ja mela 2014 inseminaci a neuspesne....po nejakem mesici prisla dcerka sama.A ted jsme se snazily a taky jsem brala clostik na ovu protoze spontane ji nemam folikul krssnejch 20mm pichli mi ovitrelle a brala jsem duphaston1-0-1 a ejhle...tehu...🙂🙂
@cicorecka jo a myslim si ze pokud pujdete v pondeli rano ze by jste to mely s klidem stihnout.Me praskl po ovitrelle druhy den vecer..a to vim na 100% protoze sem jela do nem s silenejma bolestma...a meli jsme sex ten den v pichu a pak ten dalsi den ty spermij jsou cilejsi po nejake te delsi pauze...nebuuuj to vyjde!!!!
Díky holky. Tak uvidím. Kvůli zákazu sexu je to prostě buď a nebo v pondělí... tak mi držte palce :D
@cicorecka ahoj ,je to sice dlouhá doba, ale jak si tenkrát dopadla? Šla si na iui až za tý dva dny,nebo jste to pojistili doma a na iui nešli? Mám podobnou situaci ,včera folikul 23mm a v zitra iui,tak jestli nebude pozdě,dík moc za odpoved
@veronikaopava u nás IUI nevyšlo, otěhotněla jsem až z IVF.
@cicorecka dík moc