Kdy je ideální mít miminko během studia?
Ahoj holky🙂
Chtěla bych se s Vámi poradit ohledně plánování miminka. Nejprve stručně popíšu sebe a celý stav tak, aby šlo snáz posoudit a poradit.
Před měsícem jsem oslavila 25.narozeniny a nyní jsem dokončila bakalářské studium. Ty dva roky později jsou protoze jsem byla dříve na jiné fakultě kde jsem nebyla spokojená a odešla na tuto fakultu s jiným zaměřením. Díky tomu ze studuji pedagogickou fakultu, je potreba magisterské studium, na které budu letos v řijnu nastupovat. To znamená ze bych měla celou VŠ vystudovat ve 27 letech což je pro mě něco, z čeho dlouhodobě nespím a psychicky mi z toho není nejlépe. 😢Vždy jsem toužila být mladá máma, což vím ze mi díky té škole moc nevychází a ta 27 je pro mě taková hraniční. 😢 Proto nechceme s přítelem otálet a mít mimi opravdu co nejdřive to bude možné.
Ještě něco málo o příteli - je stejně starý jako já a je dlouhodobě zaměstnaný a vydělává velmi slušné peníze, proto by se dalo říci, že finance máme pod kontrolou a máme oba hodně účelově na miminko a bduocunost našetřeno.
Variant je hodně. Náš plán byl, ze bychom ihned po státnicích mgr (tzn za ty 2 roky) se o mimi začali zkoušet a modlili se, aby to klaplo a meli jsme zdravé krásné miminko. Vím však, ze se setkavam často s názory,ze není uplně ideálka jit ihned po VŠ na mateřskou... Říkam si ale ze bydlíme v Praze kde by melo být pracovních míst hodně a o pedagogické obory je poměrně velký zajem. Ráda si však nechám poradit i od Vás - co si o tom myslite? 🙂
Další variantou samozrejmě je i to, být těhotná už pri státnicích ale to bych opravdu pečlivě zvážila protoze jsem velký stresař a nechci abych miminko takhle nervovala kvuli mé škole a vystavila ho nebezpečí...