Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Hnědý a bílý výtok, bolest podbřišku

misace
16. črc 2017

Ahoj, mám takový dotaz minulý měsíc jsem vysadila antikoncepci s tím že budeme zkoušet a uvidíme. Menstruaci jsem měla naposledy před vysazením 30. Května od té doby nic... Jediné co tak hnědý výtok a teď bilý . Stále mě bolí podbříšek, mám nateklejší prsa, občas mě bolí hlava a jsem stále unavená. Testy mi ale stále vycházeji negativní. Na gynde jsem byla ted ve ctvrtek a doktor mi řekl že neví jestli jsem nebo ne ale ze mám zvětšenou sliznici a přes víkend to dostanu ale pořád nic . Neměl někdo podobné zkušenosti prosím ? Už jsem z toho celkem nervózní protože podle toho co na různych forech čtu tak těhotná bych být mohla 🙂 Děkuji

anetka1701
16. črc 2017

po vysazení prášků se prostě dělá hormonální vlna, takže tohle všechno se může dít z toho... Pokud není pozitivní test, byt jen slabá čárka, těhotenství to není...

misace
autor
16. črc 2017

Ano taky jsem si to myslela 🙂 ale četla jsem plno příspěvků a tak plno žen psalo že test jim stále ukazoval negativni přitom už měli i od doktora potvrzené že těhotné jsou ono i záleží na tom jaké mám HCG v moči 🙂 Ale děkuji za názor 🙂

jade85
16. črc 2017

@misace napadá mě ještě nechat si udělat krevní testy na hcg? Spolehlivější než klasický těhu test z moči. Pokud by byl i ten negativní, asi bych se smířila s tím, že je to jen rozhozený cyklus po vysazení HA...

misace
autor
16. črc 2017

To mě nenapadlo děkuji 🙂 Smířím se s čimkoliv nejsem na mimi nějak uptuná až to příjde tak to příjde jen už chci vědět na čem jsem 🙂

Sem začni psát odpověď...

Odešli