• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Můžou duchy na testech způsobovat antibiotika Zinnat?

29. září 2015 
Dívky, je možné, aby antibiotika způsobila duchy na těhotenských testech? Mám je nasazené už 5 dní, testuji každý den od 7. DPO a až dnes je tam dušík. Oba jsou Dr.Max, dnes jsem 12 DPO.
16. črc 2013 ve 14:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@wasilly riziko falešně pozitivního testu je možné pouze v případě, že užíváte některé hormonální léky, které obsahují lidský těhotenský hormon, tedy hCG (např. Pregnyl, Ovitrelle). Jiné léky, antibiotika, hormonální antikoncepce nebo nouzová antikoncepce výsledek neovlivní.
17. črc 2013 v 08:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@wasilly Ahojky, nechci byt skeptik, moc držím pěsti, ale ja měla krasnyho ducha po Aulinu-to je prášek od bolesti;( pak sem z toho byla špatná;(
17. črc 2013 v 19:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
@wasilly Přesně tak pokud atb mají hormon pak tes může být falešný,asi bych se zeptala doktorky nebo napsat na netu zdarma dotaz :wink:
17. črc 2013 ve 20:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Díky za odpovědi, test jsem opakovala - to je včerejší 17.7. :slight_smile:
18. črc 2013 ve 03:12  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@wasilly No tak to je podle mě jasný, to už podle mě není ani duch, ale krásná čárka:slight_smile: Takže gratuluji:slight_smile: Jak dlouho jste se snažili?:slight_smile:
18. črc 2013 v 06:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
@wasilly taky gratuluju :slight_smile: krásně sílí je to jasné :wink:
18. črc 2013 v 07:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
@sarkad2856 Antibiotika nemůžou obsahovat hormony...
18. črc 2013 v 15:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
a mohli by antibiotika naopak způsobit,že by testy byli negativní a já přesto těhu? Mám atb na moč.cesty už přes týden a týden mám zpoždění..těhu testy negativní...
1. srp 2014 v 09:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
@wasilly - tohle vypadá na těhotenství... Co jsi brala za ATB?
1. srp 2014 v 09:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Těhotenství to bylo :D tady je náš (dnes) 4. měsíční důkaz... :D
A co jsem brala už netuším...
1. srp 2014 ve 14:13  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj, vím že je to už starší diskuze,ale třeba mi někdo poradi. Beru antibiotika skoro 14 dni, a beru současne i HA. Je možnost, že ATB přerusi účinnost HA? A mohu otěhotnět? Miminko s manželem chceme,takže by to ani nevadilo... jen by to bylo nečekané ... :relaxed: žádný test jsem nedělala, je to jen otázka. V patek mam dostat mesicky, tak se uvidí. Jinak jsem po zánětu prsu a lymfatických uzlin..... tak pokud to muže nějak souviset. Diky
29. zář 2015 v 09:54  •  snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek