Můžu být těhotná?

katherine1864
6. čer 2017

S přítelem provozujeme nechráněni styka menstruace se mi opozdila o 3 dny většinou ji mívám pravidelnou a tohle se mi nestává. Po dalších 3 dnech mi skončila a za 2 dny jsem zas trocha špinila po celou dobu mám citlivá prsa a bolí mě taky, mám každou chvíli jinou náladu a je mi i špatně od žaludku. Dělala jsem si těhu test odpoledne a vyšel negativní je možné že jsem i přes to těhotná? Prosím poraďte ☹

sona88
6. čer 2017

Muzes a nemusis, pokud mas nejistotu, skoc si na gyn, tady do tebe nikdo nevidi 😉

kikina95
26. pro 2017

Dobrý den,
jsem tu nováček.Chtěla bych se zeptat zda je šance že bych mohla být těhotná.Vysadila jsem antikoncepci teprve 5.listopadu a teď v prosinci jsem měla zpoždění 6dnů.Pak tři dny celkem silné měsíčky.O pět dní později slabý nahnědlý výtok který trval pouze jeden den.A dneska mam šílené bolesti v podbřišku ale ovu test ukázal jen dušíka a poslední tt jsem si dělala pouze nez dorazila ta ms.Je nějaká šance? Nebo čím jiným by to mohlo být.Moc děkuji za Vaše reakce.

maribea
26. pro 2017

@kikina95 spíš to vypadá, že se tělo čistí od antiko a nabíhá/srovnává se normální cyklus. Někdy to trvá...

kikina95
27. pro 2017

@maribea máte pravdu ráno jsem si dělala tt a sněhobílo..

maribea
27. pro 2017

@kikina95 jak se nastartuje normální cyklus, určitě půjde rychle 🙂 někdo radí nechat proběhnout tři ms, pomoci může kontryhel a maliník na úpravu cyklu, za mě nejlíp platilo to absolutně neřešit 😀 taky můžete zkusit měřit BT, pro přehled kdy přichází ovu 🙂 hodně štěstí

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.

Přečti si vše, co potřebuješ vědět pro zdárné otěhotnění.
Naše maminky sepsaly skvělé rady, jak otěhotnět.
Důležité je také znát příznaky těhotenství.
Zjisti, kdy má žena plodné dny zde.
Kdy a jak používat těhotenský test?