• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Prodloužil se mi cyklus, můžu být těhotná?

14. března 2013 
Ahoj ženy ,jsem nováček nejen tady, ale i ve snažení se o miminko :slight_smile: jak to tu pročítám tak je možné opravdu všechno i otěhotnět těsně před nebo po MS :D A i já si jdu pro "radu" cyklus 24-26 dní poslední teď byl z ničeho nic 31, (11.3.2013), poprvé od vysazení HA, což je cca 1,5 roku...no na jednu stranu jsem ráda, že se zpozdila, měli jsme pár měsíců naplánovaný romanticky víkend 8-10.3.2013 ve dvou, tudíž jsme si ho mohli náležitě užít se vším všudy :D dušinka se malilinkato začínala radovat, že by i možná(hlava asi dokáže mraky věcí s tělem, bolestivé bradavky, a tak dále :D ), protože se s mým drahým mužem 4tým měsícem snažíme o našeho první mimíska-je pravda, nikdy jsem nesledovala ovulaci, BT a jiné věci, prozatím, máme báječný sex, tak bych nerada aby se z toho stala "povinnost" , řešit bych to řešila, kdyby to nešlo delší dobu...,ale ta mrcha dorazila s týdenním zpožděním...a dotaz zní je možné, že bych čistě teoreticky o víkendu otěhotněla, pak dostala zmiňovanou MS.Třeba by ta další už nemusela dorazit ?!Ale to si budu muset ještě počkat... Moc díky za názory...
13. bře 2013 ve 14:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
Nechci ti brát iluze, ale pokud jsi dostala MS, těhotná nejsi musíš s plozením počkat do další ovulace.
Jestli jsi brala HA, tak jsi pravděpodobně v této době neovulovala; tělo se asi musí chvíli vzpamatovat, než se dostane do běžného režimu.
13. bře 2013 v 15:13  • Odpověz  •  To se mi líbí (5)