Těhotenský test - naděje. Vidím dobře?
Hezký večer, i já se sem přišla poradit. Nevím zda už tak moc toužím po miminku a všude vidím čárku. Prosím mrkněte na to realistickým očima. Snad vidím dobře. ☺️Moc děkuji, a nezlobte se, jen to zatím nechci nikomu říkat...

Víc než naděje, gratuluji 🙂
Krásná čárka gratuluju 🍀
Ja jen že mám strach, všichni v okolí měli s otěhotněním tolik problémů... Tak snad je vše ok. Moc děkuji za odpověď❤️ uklidnilo mě to
@klokanka31 Ja jen že mám strach, všichni v okolí měli s otěhotněním tolik problémů... Tak snad je vše ok. Moc děkuji za odpověď❤️ uklidnilo mě to
Neboj, a hlavně se nestresuj, ať máš veselé miminko 😉 ❤
@klokanka31 moc děkuji za podporu. Tak snad je i toto dobrý výsledek 🙂 jsem v tom nováček.
Ja vzdy gratuluji az k porodu... jeden nikdy nevi. Ale test je pozitivni. Drzim pesti, at je vse v poradku.
Je to vidět 🙂 gratuluji a držím palce🍀
No vidíš, vše bude dobré ❤
@stefffiii nic tam nevidím 🤷🏻♂️
@pepickovapavlinka Hezky den... tak ja v realu trosku něco videla,ale možná si to vsugerovavam🤷♀️😞🤪
Lehounlince náznak vidím, když správně natočí mobil, ale ještě je do MS asi čas, viďte. Držím pěsti a dejte vědět ❤️🍀😉
@sebinka123 Jj,je to asi 8.den po ovulaci🤪😃 . Dekuji a hezky vecer😊
@stefffiii Tak jsem to měla podobně. Já jsem ta, která na to neuměla nemyslet a dopředu netestovat. Vždycky se řídím intuicí, která mě nikdy nezklamala. Dejte mi vědět, jak to vypadá třeba za týden. Moc držím pesticky. Moje poslední testování takhle brzy mi teď spokojeně oddychuje vedle mě 😉
@sebinka123 Tak to je pekne,gratuluji k miminku😊 Dam vedet...jsem zvedava🙂
@sebinka123 Tak pořad nevim, jestli se něco děje nebo je to vidina(nebo proste ty testy delaji duchy) 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🙂
@stefffiii duch tam je 😉
@klokanka31 jen je otázka, jestli ne falešný...test Livsane 🤔🙂, nevim, jak je spolehlivý 🤷♀️
@stefffiii Většinou jsou falešně negativní než opačně 🙂