1 / 1

    Nejsem řidič, takže si jen tipnu, že to zelené.

    12. lis 2020

    Podle me sede. Levy pruh (zde sice tri, ale i tak to dle me plati), slouzi k predjizdeni. Takze nejprve by se mel zaradit ten, co je v pedjizdecim prostoru. Po nem pak ten zeleny.
    Jsem zvedava, zda se pletu 🙂

    12. lis 2020

    Tipuju to šedé, ze stejného důvodu jako @sudylichozrout .

    12. lis 2020

    @sudylichozrout
    @emillyhk 🙈 doufám, že vás nepotkám na silnici.
    Přednost má ten zprava samozřejmě, takže zelený.

    12. lis 2020

    tuhle otázku už si kladu dlouho, protože se do takové situace docela často dostávám, takže si ráda počkám na řešení 😀

    12. lis 2020

    Z prava ma prednost, tedy to zelene..

    12. lis 2020

    @malenka3 a podle jakého pravidla? (to nezpochybňuju, jen to sama nevím, tak mě to zajímá)

    12. lis 2020

    Stejne tak mi prijde ze strasne moc lidi nevi kam se radit kdyz jede sanitka takhle ve tri proudovce 🤦🏻‍♀️

    12. lis 2020

    Řekla bych, že platí přednost zprava.

    12. lis 2020

    taky bych řekla zprava/zelené. Ale nevím proč. prostě pocit, že šedé se jaksi tak nutně vracet doprava nemusí (+ ten trolejbus)

    12. lis 2020

    Zákon o provozu na pozemních komunikacích, paragraf 12, odstavec 6. Vážně čumím, že řidičky napíšou, že je to samotné zajímá, že nad tím přemýšlí. Bože, holky, to jsou časté situace na dálnicích a rychlostních komunikacích, to musíte prostě vědět 🙈

    http://zakony.centrum.cz/zakon-o-provozu-na-poz...

    12. lis 2020

    Zelené

    12. lis 2020

    Samozřejmě přednost z prava, takže zelené.

    12. lis 2020

    @malenka3 nepřekvapuje mě to, to co.potkavam každý den na silnicích a dálnicích tohle totiž jen potvrzuje.

    12. lis 2020

    To je to samé jako řazení do zipu a připojování se na dálnici, rychlostku apod. Spousta lidí to prostě neví jak, nebo dělá blbe naschvál nebo nevim... Práva ruka je pro spousty řidičů prostý slovo mi přijde 😄🙏

    12. lis 2020

    @malenka3 No, já skoro neřídím, takže asi tak... 🙁 Právě proto, že vím, že spousta lidí má v pravidlech ještě větší mezery než já, tak jsem za volantem prostě vycukaná...

    12. lis 2020

    @malenka3 přiznávám, jsem vinna. Některé věci prostě nevím. Ale zároveň jezdím bezpečně, takže když si nejsem jistá, prostě tam nevjedu a počkám.

    12. lis 2020

    @emillyhk skoro neřídím znamená řídím někdy. Jako jestli někdo nezná značku typu zákaz vjezdu cisteren s toxickými látkami, to mě asi netrápí. Ale tohle 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️to je základ 🙈

    @leniczka23 máš pravdu, na silnicích to podle toho vypadá. Blbý je, že neznalost tohohle může způsobit dost fatální následky.

    12. lis 2020

    Nejsem řidič, ale myslim si zelené..

    12. lis 2020

    Nikdy nesmíš svým vracením se při předjíždění ohrozit toho vpravo. Ať už do danrho (středního) pruhu teprve přejíždí, nebo v něm už je. Takže přednost má zelené. Prostě pravačka platí.

    12. lis 2020

    @verciiik v to trochu doufám, že kdo si není jistý, tak se tam aspoň necpe. Horší jsou frajeři, co si myslí, že mají přednost a nacpou se tam zleva. A že v levém pruhu jezdí takových frajerů mraky 🙈

    12. lis 2020

    @malenka3 to chápu no. Mně je samozřejmě naprosto jasný, že pokud tam někdo už je, nebo tam zrovna přejíždí, tak se tam nebudu cpát. Ale ve chvíli, kdy oba teprv začínají blikat, jsem fakt nevěděla, a v tu chvíli, když se to stane, tak já blikat přestávám a počkám, až se tam přeřadí ten druhej 😀

    12. lis 2020

    @verciiik tuším, že mě za to @malenka3 ukamenuje, ale reagovala bych stejně - prostě jsem nezkušený řidič, tak se nikam necpu... 😉

    12. lis 2020

    @tratatundra můžeš pak udělat prosím tedy osvětu v samostatném příspěvku? Ať se to dostane k vícero pochybovačkám? 😘
    Kopíruju tu citaci ze zákona, ta přednost zprava je spíš pomůcka než ofiko důvod.

    Zákon o provozu na pozemních komunikacích, paragraf 12, odstavec 6.
    "Na pozemní komunikaci o třech jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy smí řidič přejíždět z levého jízdního pruhu do středního jízdního pruhu jen tehdy, neohrozí-li řidiče přejíždějícího do středního jízdního pruhu z pravého jízdního pruhu; obdobně se postupuje při přejíždění z levých jízdních pruhů do středních jízdních pruhů na pozemní komunikaci o čtyřech a více jízdních pruzích vyznačených na vozovce."

    12. lis 2020

    Tak jsem správně myslela na přednost zprava 🙂

    12. lis 2020

    @emillyhk nekamenuju, jen si možná budu klepat na čelo. A doufám, že tě nepotkám na silnici 😄😉

    12. lis 2020

    @malenka3 "neohrozí-li řidiče přejíždějícího... " .. ale ten vpravo ještě nepřejíždí, ne? teprv začal blikat...

    12. lis 2020

    @verciiik Nebudeme tady slovíčařit, pokud oba blikají a chtějí předjet, má ten vpravo přednost. Pokud ten vlevo zahájil předjížděcí manévr, tudíž už vyjel ze svého pruhu, je to jasné. Vzhledem k tomu, že za volantem asi těžko budeš řešit, kdo z vás ten blinkr zapnul první, je odpověď jasná 😉

    12. lis 2020

    @malenka3 To já taky 😉
    Ne, teď vážně, já na tom dělám, mám apku z autoškoly, atd., nechci být za trotla celoživotně...

    12. lis 2020

    @verciiik
    @emillyhk jinak aby nedošlo k omylu, ani já nemám všechna pravidla provozu na silnici nastudovaná na 1*, to fakt nebudu tvrdit. Ale tohle je poměrně běžná situace a její neznalost může být fakt nebezpečná. Zvlášť v Praze, tady se v tom provozu takové chyby neodpouštějí.

    12. lis 2020

    @malenka3 no tak zrovna ten zákon je na slovíčkaření dost založenej 😀

    12. lis 2020

    @verciiik asi chápeš, co jsem ale chtěla říct, ne? Na silnici je třeba používat trochu selského rozumu, pokud se dostáváš do úzkých se slovíčky. A tady v tom případě není na to moc prostor.

    12. lis 2020

    Šedé

    12. lis 2020

    @malenka3 tak s tím třeba zrovna nesouhlasím, protože selský rozum je občas v rozporu s tím, co říká ten zákon 🙂 já se tu nechci přít, věřím ti, jen tenhle odstavec pro mě není stoprocentně jednoznačnej, no 🙂

    12. lis 2020

    @malenka3 Klid, já to třeba neberu nějak špatně 🙂 Určitě je to běžná situace, já zatím vyjíždím jenom na okresky mezi vesnice, prostě do "velkého" provozu se zatím necítím...

    12. lis 2020

    @verciiik co na tom není jednoznačné? Jedeš zleva, nesmíš ohrozit toho vpravo. Zrovna tady není moc prostoru pro různé výklady.

    12. lis 2020

    @emillyhk to se podá. Nejlepší je jezdit s někým zkušeným, kdo s tebou tyhle těžší situace probere. Mně v tomhle nejvíc důvěry dodal manžel. Autoškola je na tohle málo, tam se za těch pár jízd sotva rozkoukáš. Hlavně se nebát 😉🍀

    12. lis 2020

    @malenka3 ale stejně je hlavní zákon sebezáchovy... když mám menší vozidlo, tak se nikam na sílu necpu 😉 to radši dám přednost i když jí mám mít já (krom malýho auta jezdím po praze na kole😅 ) Zrovna nedávno se mi stalo, že mne přehlídl autobusák z vedlejší (stačila jsem to stočit až na chodník) a dále když jsem dávala já přednost z vedlejší doleva tak z hlavní doleva mne řidič v osobáku neviděl přes přední sloupek a zastavil asi 10cm ode mne😨😅

    12. lis 2020

    @konidana to souhlasím naprosto, pod to se podepíšu. Jen na to se otázka nevztahovala.

    12. lis 2020

    To vpravo

    12. lis 2020

    už to psát nebudu když to tady je, každopádně díky, rozeslala jsem po okolí :D

    12. lis 2020

    @malenka3 Nepotkas, ja neridim. Papiry mam od roku 2002 a ujela jsem dohromaty za tech 18 let asi 300 km. 🙂

    12. lis 2020
    12. lis 2020

    @malenka3 Já si dělala řidičák před deseti lety, nikdy jsem neřídila... Před rokem jsem dostala kondiční jízdy, ale upřímně, taky nic moc... Takže právě proto jezdím s manželem, ale jak jsem psala, zatím radši jenom mezi vesnicemi... Když vidím, jak to nejedno hovado před křižovatkou švihne přes dva pruhy a skoro ani nestihne zablikat, tak mám osypky ještě druhý den... No nic, lidi jsou různí, já mám prostě pud sebezáchovy a snažím se nezabít nikoho kolem 😄

    12. lis 2020

    @emillyhk byla jsem na tom stejně. Řidičák v 18, pak 10 let neřídit vůbec a pak jsem nebyla schopná muže odvézt do nemocnice, když to bylo třeba. Tak jsem začala. S ním. Rok jsem jezdila stále stejnou trasu na chatu po okreskách. Dlouho trvalo, než jsem sedla za volant sama. Dlouho trvalo, než jsem se odvážila na dálnici. Dlouho trvalo, než jsem našla odvahu jet do centra Prahy. Dneska už nemám s navigací strach z ničeho, zvládla jsem i centrum Vídně, protože nebylo zbytí 😁. Držím palce, ať to je jen a jen lepší a trpělivého chlapa, to je základ. Já ho měla. 🍀

    12. lis 2020

    A pak nemají být nehody 🤦‍♀️ prosím,kdo nezná základní pravidla, radši jezděte autobusem. Je to i pro vaše bezpečí

    12. lis 2020

    Ono se to zdá jako neznama situace, ale v praxi prostě když vidím, že se někdo snaží dostat na stejné místo jako já, tak vypnu blinkr a dám mu přednost. Neriskuji nehodu bez ohledu na to, jestli mám přednost nebo ne

    12. lis 2020

    @pavlinag Nehody nejsou az tak o neznalosti pravidel, jako o tom, ze kde kdo ma pravidla u prdele. Ja neridim, bojim se. Mela jsem nezavinenou nehodu a od te doby proste za volant nechci, takze jsem toho uz hodne zapomnela a mam na to narok. Ale kdyz si lidi mysli, ze dvojita plna znamena "predjizdej obzvlaste opatrne", tak to pak vypada, jak vypada.

    12. lis 2020

    Právo silnějšího motoru 🤣🤣🤣

    12. lis 2020

    Já bych se s ním domluvila posunkem 🙂

    12. lis 2020

    Pokud řídím šedé, tak šedé... neb jezdim rychle a zelene by mě určitě nestihlo předjet 🤣

    12. lis 2020

    @irmamala což ve 130 tak úplně nende 😉

    12. lis 2020

    Holky ptám se jako blbec co neřídí, ale jak je to tedy s rychlím a pomalím pruhem? Já bych čekala, že nejdřív se má ten z rychlého zařadit do pomalého aby nebrzdil, ale řídit se tímhle pravidlem je to naopak.

    12. lis 2020

    Záleží na tom, jestli řidič stříbrného auta má pud sebezáchovy nebo ne 😀 Ten kdo pud sebezáchovy nemá by přidal plyn a zařadil se před zelené auto, já bych naopak ubrala a řadila se za zelené 🤔 Každopadně podle mě to zelené má přednost, ale kdybych řídila to zelené, počkala bych, co za střelce sedí v tom stříbrnym 😀

    12. lis 2020

    Kdo to nevěděl ať jde vrátit řidičský průkaz, protože tohle je fakt základ. Už se nedivím kolik je nehod u kterých nechápu co kdo dělal.

    12. lis 2020

    Holky, tady u Semil je krizovatka s prednosti zprava. Žádná hlavni, vedlejší... Vite, jaky problem to pro některé ridice je? 😁😁😁 jako tam mivam obcas strach, ze me nekdo sejme, protoze nevi, co je prava ruka... A dneska v Jilemnici se duchodce otacel v křižovatce 😱 jsem si zaklepala na celo, aby to videl... Pritom o 200 m dal je velke parkoviste 🤷‍♀️

    12. lis 2020

    @sudylichozrout bohužel sem měla v rodině opravdu ošklivou nehodu, zážitek bych nikomu nepřála a jsem právě úplně alergická na nerespektování, drzost, neznalost.... například před třemi lety jel proti mně starý pán na kruháči a kdybych já neuhla, tak jeho neznalost by byla autonehoda. Ten kdo se za volantem necítí a nezná pravidla nemá tam co dělat. To je můj názor 🙂

    12. lis 2020

    No obcas se bohuzel uz nedivim proc je tolik bouracek na dalnici. Tohle by mel vedet kazdy ridic! No bohuzel si ridici v levem pruhu mysli ze prednost maj. No bohuzel pro ne ma přednost zelene! Co me uplne vytaci, ze chodci si mysli ze maji vzdy prednost na prechodu a vubec necumi doprava,doleva a jde metr pred autem. Ty bych fakt bila! Si proste neuvedomuji ze auto proste nezastavi na fleku, taky ze auto jsou jen plechy, ale oni plechy nemaj a takovej stret konci casto fatalne ale pro ne. To stejne cyklisti...absolutne silnicni pravidla neznaji nebo ignoruji. Manzel jezdi denne a tech situaci uz zazil mraky. Nejpeprnejsi....na krizovatce pouze o znackach do nej z prava naboril dedula....dedula vylezl,nadaval na manzela kam cumi,ze je mladej spratek co o rizeni vi houno...no manzel mu jen ukazal tu obrovskou stopku co mel dedek pred sebou. Hubu stejne nezavrel a mlel si to svoje ze mel i tak prednost. Zabavit ridicak,auto sesrotovat. Nic jineho nepomuze.

    12. lis 2020

    Tohle jsem nedávno řešila s manželem. Najedu na rychlostní silnici. Tři pruhy a chci se zařadit do prostředního, protože v pravoc se pak sjíždí a když jsem byla už půlku auta ve prostřed tak mě málem sestřelil chlap. Jsem málem rozmačkla volant jak jsem se lekla.

    12. lis 2020

    Holky, co se tu cilite, ze ktera nevi, nema sedat za volat a idealne vratit ridicak... Vemte si, ze spousta ridicek stravi svuj ridicky zivot prejizdenim z Hornich Kotehulek do Dolniho Picina po silnicce treti tridy a maximalne si sjede do vedlejsiho mestecka nakoupit do Lidlu. Takove zenske (vcetne mne) po dalnici nikdy nepojedou, natoz aby byla triprouda.. A navic uprimne ono takove to “ja mam na to ze zakona pravo” se muze zvlast na silnici seredne vymstit... Kdyz budes mrtvej, je ti k prdu, zes byl na hlavni...

    12. lis 2020

    @mary.jane když dostaneš řidičák, tak se nikdo neptá, jestli jezdíš v Praze, v Kotěhůlkách nebo jen v jednosměrkách. Myslíš, že když budeš delat zkoušky a nedáš přednost na kolejích tramvaji, tak komisaře ukecáš s tím, že přece budeš jezdit jen u vás a tam tramvaje nejsou?
    Jinak diskuze je o tom, co skutečně platí a kdo je dle zákona v právu, to, že v realitě je třeba být obezřetný a dávat bohužel pozor i na neznalce a předjímat za ostatní a často se svého práva vzdát na úkor idiota, to je smutná pravda, to souhlasím.

    12. lis 2020

    @malenka3 dobre, ze zminujes autoskolu... Tam to totiz zacina a prave jde o to, ze kdyz ji delas v tech Kotehulkach, tak v zivote pri jizdach nezazijes mestsky provoz s tramvajemi nebo dalnici nebo i takovou trivialitu jako je nocni jizda (mluvim z vlastni zkusenosti). Takze kde je chyba? A jako dat ridicak a ocekavat, ze zbytek si clovek aktivne nastuduje samostudiem? To je jak dat statnice z jazyka nekomu, kdo zvladne jen how do you do a cekat, ze sesamostudiem vypracuje na plynne hovoriciho...

    12. lis 2020

    @mary.jane vlastnictvím řidičáku jsi povinna si vzdělání aktualizovat v souladu se zákonem

    12. lis 2020

    @alneka aktualizovat, ale tramvaje nebo dalnice snad nejsou zhave novinky...

    12. lis 2020

    @mary.jane chyba je ve volbě autoškoly. Každá autoškola má povinnost tě připravit na všechny možné situace, takže i ta, která je v Kotěhůlkách, má povinnost tě vyvézt na dálnici a do města. Navíc ty jsi povinná dodržovat vyhlášku, to je tvoje povinnost, jako držitele řidičského průkazu.

    Jinak já si brala záměrně autoškolu v Praze v centru, abych se naučila jezdit složité dopravní situace. Spousta kamarádek šly radši na kraj města a moc se do těch složitějších nedostaly. Nebudu ani psát, kolik z nich má kolik nehod za sebou, nebo že jedna z nich byla nametená jak blázen, když komisař u zkoušek řekl, že je vezme dělat zkoušky do centra. Co myslíš? Neudělala to.
    Tohle není omluva, co píšeš.

    12. lis 2020

    @mary.jane jinak je ale pravda, že v autoškole se prostě nenaučíš vše. Já třeba parkovala podélně za celou autoškolu jednou. A pak podruhé u zkoušky. A myslíš, že mám právo tady u nás, kde parkuju podélně furt, obouchávat auta s tím, že mě to nenaučili? No, to asi ne, že? Prostě jsem se to musela naučit až v provozu.

    12. lis 2020

    @malenka3 hele sorry, ale tohle jako Prazacka fakt pochopit nemuzes. Ano, samozrejme MUZE clovek do autoskoly dojizdet 120 kilometru do centra Prahy, aby dostal v tom smeru to nej, ale ukaz mi jedineho cloveka nekde ze Sudet, ktery bude v 18 tak uvedomely (a jeho rodice ochotni) toto absolvovat...

    12. lis 2020

    @alemari, @alneka, @dandaa, @danunkam, @elwe, @emillyhk, @emmacho, @hansed, @irmamala, @jarcca, @jogigi19, @kkubikula, @klpoiu, @konidana, @leniczka23, @levandulovy_caj, @ma_cherie, @malenka3, @mamanatreti, @martinka_33, @mary.jane, @mimi1004, @pavlinag, @perla28, @psya, @slegr71, @sudylichozrout, @verciiik, @veroniquecz

    Holky, takovou bouřlivou diskusi jsem nečekala 🙂

    Každopádně, pravdu mají ty z vás, co odpověděly, že má přednost auto jedoucí vpravo. V Novele zákona o silničním provozu je uvedeno, že na silnici se dvěma a více jízdními pruhy v každém směru platí přednost zprava. Tudíž přednost v jízdě má auto, které přijíždí z pravé strany. Řidič, který přejíždí z rychlého levého jízdního pruhu do středového nebo pravého, dle předpisů nesmí ohrozit řidiče jedoucího v pravém jízdním pruhu.

    12. lis 2020

    @mary.jane já neříkám, že máš dělat autoškolu v Praze. Ale že tvůj instruktor z autoškoly v Horní Dolní má zajistit, že si zkusíš jet i na situace, které u vás nejsou. A že se naučíš vyhlášku, která platí pro všechny situace.
    Věř mi, že takových řidičů, co jezdí jen ve svých Kotěhůlkách, potkávám dost. Protože jednou musí vyjet i jinam a to je pak průser. A tolik sebereflexe, aby nejeli, všichni nemají.
    Prostě nezlob se na mě, jako držitelka řidičského průkazu jsi povinná znát a dodržovat pravidla, nikde se nedávají úlevy za to, jestli jezdíš na lehčích trasách nebo ne.

    12. lis 2020

    @tratatundra děkuji za poučení, řídím přes 20 let, tato situace mě zatím nepotkala, budu moudřejší 🔅🔆🔅

    12. lis 2020

    @malenka3 no hlavne kdyz se pak stane nedej boze nehoda ze nekdo prijde o zivot, tak asi neni omluvou ze ridic jezdil jen v horni dolni a delal ridicak jen v Kotehulkach nebo dokonce ze neznal pravidla..

    12. lis 2020

    Přednost má zelené, i když pocitově bych byla pro šedé.
    Jsem ráda, že se to tu objevilo a spousta řidiček už bude vědět ☺

    12. lis 2020

    @malenka3 jako v autoskole me nenaucili skoro nic, vše jsem si vyjezdila, hodne me naucil manzel. I to, jak jezdit na snehu, jal zaparkovat apod. Bohuzel, asi jsem vybrala spatnou autoskolu...

    12. lis 2020

    @hansed já se to taky naučila až za provozu. Ale všechny situace se mnou instruktor jednou projel. (Až na ten sníh, ten v tý době nebyl).
    Jedna věc je, pokud tady paní tvrdí, že u nich v autoškole se to neučí, druhá věc je to, že za těch pár hodin v autoškole nemáš šanci se to naučit. A úplně nemyslitelná věc je říkat, že nemusím znát některý pro bezpečnost jízdy důležitý pravidla, protože jezdím někde v Kotěhůlkách. Ale rozumím, co říkáš, nemusí to znamenat, že jsi měla špatnou autoškolu. Nikdo z autoškoly není dobrý řidič. Mně by se třeba líbilo to, co mají myslím ve Francii, řidičák na zkoušku, vylezeš z autoškoly a asi rok musíš jezdit jenom s někým dalším, aby sis to prostě osvojila a mohla říct, že už umíš řídit dobře.

    12. lis 2020
    12. lis 2020

    Platí přednost zprava. Koukám jak puk, kolik lidí bych fakt nechtěla potkat v Praze na jižní spojce...

    12. lis 2020

    @malenka3 souhlasim s tebou.. taky jsem mela skvelyho instruktora, fakt me ucil vsechny styly parkovani a prosel se mnou vsechny technicky otazky.. delala jsem u nej ridicak na motorku v 16ti, pak mi zaridil tata ridicak na auto v okoli bydliste a od toho pana jsem zdrhla (presla) zpet k tomu co me ucil na motorce. Takze vim ze ne vsechny autoskoly jsou dobry, ale radsi nez se za volantem bat a nebyt si jista, tak jsem si holt zaplatila znova z brigad.. ptz ten blboun mi rekl ze me neprevede a tatovi ze nevrati ani korunu.. ale jsem rada, ze to tak dopadlo, muj instruktor mi dal dobrej zaklad do zacatku. Kazdopadne ty zkusenosti si stejne musi clovek nasbirat sam a jak uz tady zaznelo tak vsichni ridici by si mely tyto zakladni pravidla jednou za cas osvezit a aktualizovat..

    12. lis 2020

    @zmrz_lina stávají se horší věci 🤣

    12. lis 2020

    @zmrz_lina ono i kdekoliv na parkovišti u obchodu kde platí přednost zprava 😂

    12. lis 2020

    Úplně na rovinu já tohle nevěděla a to jezdím aktivně už víc jak osm let... Měla jsem za to je případ, který vychází ze situace a je na "domluvě" mezi řidiči. Malá pravděpodobnost, že jedou konstantní rychlostí vedle sebe a oba začnou blikat zároveň... Nehledě na to, že přednost teda má dávat ten, který má horší rozhled... Což je na hlavu...
    Osobně bych nechtěla na silnici potkat někoho, kdo si slepě vynucuje přednost...

    12. lis 2020

    @malenka3 jj ridicak na zkousku by byl super. Plus jeste prisnejsi kontrola starších ridicu... Co někteří duchodci predvadi...🤷‍♀️

    12. lis 2020

    Takže správně zelené, ale z praxe stříbrné, pac jede z rychlého pruhu, je rychlejší než slimak zelenej... 🤷🏻‍♀️
    Proto se na dálnici necítím komfortně.

    12. lis 2020

    @konidana to je taky špatně, mit přednost a protože jedu v prditku, tak ji radsi dam tomu co ji nema 🤦‍♀️ Proto jsou taky dopravní nehody..

    12. lis 2020

    @lalen1 ne ze davam predem prednost, ale kdyz vyhodnotim, ze ji nedostavam, tak predjimam a brzdim nebo uhejbam, protoze nechci bejt placata. Zejmena na kole😉

    12. lis 2020

    Necetla jsem vsechny komentare, ale jasne, ze zeleny a jsem prekvapena, ze to ridicky v beznem provozu nevi.

    18. pro 2020