Pronatal v Praze - spokojenost, úspěšnost

fonamor
19. únor 2017

Ahoj holky, jaké máte zkušenosti se sanatoriem Pronatal v Praze? Úspěšnost otěhotnění, stimulace, doktoři. Pochlubte se🙂

vcelkalenka
20. únor 2017

Ahoj,velmi výbornou zkušenost.Dojížděla jsem tedy pouze na zákroky, jinak vše zařizoval můj gynekolog.Neb s nimi splupracuje.A zrovna teď mi tu křičí diky nim druhý syn.Absolvovala jsem tam vše před rokem v únoru.A hned napoprvé se povedlo🙂.Mela jsem KET.Jinak přístup personalu fajn.

fonamor
autor
20. únor 2017

@vcelkalenka to jsem moc rada🙂.. My do pronatalu chodime az ted,a ikdyz je primar obcad takovy prudas,snazi se vzdy najit to nejlepsi reseni,mluvi,vysvetluje,bere pary individualne. To na vetsine klinikach neni.

lussi
20. únor 2017

Ahoj, já mám bohužel velmi špatnou zkušenost. Nejsem lékař, takže nemůžu tvrdit, zda mne léčili dobře nebo špatně, ale po několika neúspěšných pokusech a nakonec po odběru vajíček mi řekli, že mi všechny folikuly stihly popraskat, takže žádný transfer nebude, jsme se rozhodli změnit kliniku (Gennet). V Gennetu jsem byla hned po prvním ultrazvuku odeslána na operaci, kde mi z důvodu srůstů a zánětu, byly odstraněny oba dva vejcovody. Měla jsem štěstí, že jsem odešla včas, protože hrozilo, že mi to půjde až na vaječníky. Po této operaci jsem otěhotněla hned na první pokus a ještě dvojčátka 🙂

tehulka1167
20. únor 2017

@fonamor Ahoj, jsou nejjjjj v Pronatalu. Jezdila jsem tam jen na výkony jinak vse u svyho dr.on s nimi spoluprácuje. A tady je výsledek 🙂 je mu sedm týdnů.

fonamor
autor
20. únor 2017

@tehulka1167 juu,no to je parada🙂.. Krasny bobisek malinkej🙂 gratuluji.

fonamor
autor
20. únor 2017

@lussi jejda,tak to me moc mrzi,stejne se divim,ze ti to v pronatalu nezjistili a az v gennetu. Ja jsem teda v gennetu na Letne spokojena vubec nebyla,pro me je to pasovka,kde individualni pristup jim nic nerika. Chapu,ze pro kazdou maminku je nejlepsi klinika ta,kde se to povede🙂.....