Těhotenský test. Je pozitivní?

andrejs002
9. kvě 2022

Zdravím, mám na Vás otázku. Mám 5. den menstruace, před menstruací jsem si přišla docela nafouklá, pak to zmizelo, docela mě pálila i žáha a bolela prsa tak jsem si udělala test a byl negativní. Teď 5. den večer jsem opět jak balón, sním na co přijdu. Přišla mi to jako blbost, ale radši i teď večer jsem si udělala test a kouká tam na mě tenhle opravdu slabý duch. Co myslíte? Může být pozitivní nebo je to jen že jsem si ho dělala teď večer a končí mi menstruace? Test s jednou čárkou je tak 3 dny před menstruací, spodní je ze dneška 10.5. Děkuji za odpověď

tasimia
10. kvě 2022

@andrejs002 něco vidím, zkus za dva dny a bude jasno. 🍀

nevimne
10. kvě 2022

Taky vidím slabou čarecku 🙂 ale jestli je to jistota t neporadím já jsem tady amatér 😂😂😂 ale taky jsem měla takovou čarecku a už mě nějaký páték tlačí něco v břichu 😂😂😂

adepickova
10. kvě 2022

@andrejs002 vidím něco malinko zkus test udělat třeba za dva dny 😊

leniczka23
10. kvě 2022

Vidím, ale bude to podle mě přesně ten duch vlivem hormonů. Je to fakt nesmysl si dělat test během MS. Vždy počkat alespoň až skončí. Zkus za dva dny.

klokanka31
10. kvě 2022

@andrejs002 Já myslím že jsi měla biochemický těhu...

klokanka31
10. kvě 2022

@leniczka23 Psala že ten test s duchem dělala 3 dny před MS,tak to asi odešlo...

eloana
10. kvě 2022

@klokanka31 pise, ze ten test s jednou je 3 dny pred a s duchem je dnes

klokanka31
10. kvě 2022

@eloana Tak jsem to blbě pochopila 🤦‍♀️

jjasmina
10. kvě 2022

@andrejs002 biochemko, odejde to s ms

eloana
10. kvě 2022

@klokanka31 polud by to bylo obracene, tak biochemko..take jsem ti tak jednou mela

klokanka31
10. kvě 2022

@eloana Taky jsem měla...

jako_mala_holka
10. kvě 2022

Zkusila bych udělat aspoň den dva po skončení ms a hlavně z ranní moči... uvidíš, ale tohle moc dobře nevypadá

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu