Zamlklé těhotenství - jak dlouho jste čekaly na spontánní potrat?

rituska88
5. zář 2018

Dnes mi byl diagnostikovaný zamlklý potrat. Už podruhé během jednoho roku. Když se mi to stalo poprvé, loni v listopadu, šla jsem dle rad lékaře na revizi. Tentokrát jsem se rozhodla počkat... Dnes jsem 10+4 a miminko odpovídá 9+0. Chce se zeptat těch, co se rozhodly stejně - Jak dlouho jste čekaly na spontánní potrat? Jak to probíhalo? A měly jste potom některé z potíží před kterými lékaři varují (zánět)? Mně se nelíbí, že můj lékař mi nedal možnost výběru a dívá se na mě jako na blázna, že chci pár dní čas...že prý riskuji zánět...ale že před revizí musím podepisovat souhlas s riziky, která nejsou o nic menší (ba naopak), to je asi v pořádku... Můj lékař mě drží v šachu - za 2 týdny mi tak i tak ukončí neschopenku a já si nemůžu dovolit potratit v práci - tím mě k revizi tlačí. Ale já jsem se rozhodla, že lékaře změním. A že se nenechám k něčemu tlačit. Dřív přece ženy ani nevěděly, že jsou těhotné nebo že plod nežije a potratily samy...A jaký je rozdíl v tom jestli půjdu v pátek na revizi nebo ještě počkám? Přece kdybych nešla na kontrolu dnes, ale za týden, tak by se to zjistilo až za týden a nic by nebylo jiné...

leostr
5. zář 2018

Mně naopak gynekolog říkal, že příroda si dokáže poradit, a že až přijde spontánní potrat, nemusím nijak plašit a mohu nechat tělo ať se samo vyčistí. Tak se také stalo, bylo to asi za 14 dní až 3 týdny. Už přesně nevím. Přeji hodně sil a úspěšné příští těhotenství!

rituska88
autor
5. zář 2018