icon
1 / 1
avatar

sexualni podtext nevnimam na prvni dobrou, ale na dotaz, ok, muze to tam byt videno, celkove se mi ale fotka nelibi a na promo auta mi prijde neprirozena, nevhodna, takto male dite, v teto pozici, oprene o auto, jak modelka, pro mne divne, nehezke, nevhodne, neprirozene, takze schvaluji, ze to stahuji...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

za chvili i obycejny pozdrav bude mit sexualni podtext...svet se v p---otaci

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Mně to teda nijak nepohoršuje. Jako moc se mi tam ta holčička s banánem nehodí, ale ne kvůli nějakému sexuálnímu podtextu, ale kvůli tomu, že bych tam radši viděla nějakýho frajera - a klidně s banánem v ruce 😀😉

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Nechápu v tom pointu (banán auto dítě)🤔😃 . Kdyby třeba stála u boku s plyšakem, tak by se to dalo chapat tak, že holčička se těší na výlet novým autem se svým oblíbeným plyšačkem.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Mne se to moc líbí 😉 a úplně mě fascinuje, jak se v našem světě hledá problém tam, kde není a unikají a neřeší se vskutku velké potíže a nedostatky 🤦🏼‍♀️

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Ta reklama je trochu divná, ale nijak mě nepohoršuje. Kdybys k tomu nedala vysvětlení, co s ní má být za problém, fakt by mě to nenapadlo.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Nechápu a mám pocit, že za chvíli bude sexuální podtext všude...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Přijde mi nevhodná - spojení ženy s autem se nabízí (nejlépe v bikinách s lascivním výrazem) a banán k tomu to podtrhává... Přiznávám zároveň, že jsem na toto dost citlivá.
Uvedu další dva příklady reklam, které pro mě byly přes čáru:
1) Reklama na Magnum, holka jde, líže zmrzlinu a kolem ní se dějí různé věci. Mj. proskočí hasič skleněnými dvěřmi s malou holčičkou v náručí. Holka se zmrzlinou prochází dál a zazní tam slogan typu: "Život je otázkou priorit." Nebo tak nějak.
2) Reklama na internet v mobilu - maminka vybírá v hračkářství s dítětem hračku a zazvoní jí telefon. Zvedne ho, volá šéf, dítě na matku mluví, žena dítě odbývá a začíná přes internet objednávat šéfovi letenku. Slogan: "Důležité věci už můžete vyřídit kdykoli."
Ano, uznávám, že na tom svět nestojí ani s tím nepadá, souhlasím, že reklama má být provokativní, ale zároveň je určitým odrazem společnosti a téma dětských modelek, holčiček, je citlivé.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Obecně nemám ráda používání dětí v reklamách, ale je to rodinné auto, tak ta rodina v reklamě smysl dává...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@rebe Jo, kdyby se o auto opírala rodina, byla by to jiná...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

To snad vidí jen uchyl. 🙈

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Já v tom nevidím nic špatného.. Dítě jí banán opřené o auto. Asi nesmí svačit uvnitř, tak jí venku u auta. V tom vidí cokoli lascivniho snad jen úchyl a ten si cokoliv lascivniho najde všude, bohužel.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@olga_ Dcera není rodina? Táta nakládá věci do kufru, máma dobaluje mimino a dcera už čeká u auta. Naprosto běžná situace. Takhle, taky z toho mám divný pocit, taky jsem si nejdřív říkala, když mi vadí nahatá modelka opřená o kapotu, proč by nemělo vadit dítě... Jenže nahaté modelky v rodinných autech moc nejezdívají, kdežto děti ano. Nevím, divné to v dnešní době asi je, ale necitlivé nebo sexistické snad zase ne...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Uprime receno jsem akorat pred chvilkou narazila na ten clanek, a nez jsem si ho precetla tak jsem si rikala - tak bud je rasisticky dneska uz i jist banan anebo je spatne ze dite neni cerny - proste klasicky v dnesni dobe obraceny rasismus a vono sexualni podtext🤦‍♀️ Posledni dobou se pomalu kazdej den divam na kalendar jestli neni aprila po precteni/zkouknuti zpravodajstvi

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Hrabe... Vetsi prusvih je dite s bananem v aute nez kdyz si ho sni u auta.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@rebe Myslím to tak, že zbytek rodiny není u auta vidět. Přiznávám, že jsem na to citlivější, opatrnější. Mám tu hranici prostě jinde. Je to používání symbolů...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Že už někomu hrabe... Prostě malá holčička, co jí banán. Nic jiného za tím nevidím.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Nijak mne to nepohorsuje, ale proste se mi to nelibi, je to neprirozene (asi ten postoj ditete)

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Jsem četla se zatajeným dechem do konce, cože je na tom špatně 🤦‍♀️ no, reklama je divná, ale takový důvod stažení by mě fakt nenapadl.
Chudáci banány, za chvíli budou zakázaný úplně pro jejich sexuální symboliku 🤦‍♀️ A vlastně by měli zakázat i okurky, když nad tím tak přemýšlím 😂

Odpověz
4. srp 2020
avatar

A co teprve kdyby byla černá ta holčička 😁😁 upřímně mě tahle zpráva pobavila a nepřekvapila, když se může Zoo omluvit za to, že před sto lety vystavovala černocha jako exponát, tak proč by Audi nestáhlo naprosto obyč reklamu s holkou, která jí banán 🤷😁

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Úchylný je to, jak lidi úchylně poslední dobou uvažují, a vidí za vším úchylnosti, to je dost nebezpečné. Takže asi tak.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Po shlédnutí dokumentu,, Pád kabaly,, jsem jedině ráda, že tu fotku stahují....

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Co si o tom myslím? Nechci být sprostá, ale v dnešní době se opravdu řeší p...... y!!! Vyhodila bych veškerý management za to zodpovědný 😂😂😂 Neuvěřitelné na co se dnešní lidi zaměřují.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@rezusesmichy naprosto souhlasím. Všichni si dáme na hlavy pytle abysme se náhodou blbě na někoho nepodívali. Tohle řeší tupouni. Lidí co mají v hlavě mozek to neřeší. A nejhorší je že to řeší Evropa. Kolébka civilizace. Ještě že se te degenerace kdy se zase vrátíme na stromy nedoziju 🤦🤦

Odpověz
4. srp 2020
avatar

nevidim na te fotce zadny sexualni podtext, ani nevhodnou pozici holcicky, proste nic zavadneho. Mozna by me prekvapilo, ze stoji v klidu pred autem, ale zase tyhle auta maji senzory, takze nepredpokladam, ze by ji nekdo prejel.. Opravdu uz mi hlava nebere, co se dnes resi..

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@podaji no kyby jsme se aspon vratili na ten strom,ale obavam se ze to bude horsi

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@malenka3 a mrkev taky 🤣🤣🤣

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@denny27 😂😂😂

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@coffeelover přesně tak vypadá to že svět má málo problémů s koronavirem a řeší takovéhle malichernosti

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Dle meho je to nadherna fotka dokazujici to,ze Audi je i rodinna znacka. V zivote by me nenapadlo resit to,co lide uvedli. Nicmene ten,kdo v tom vidi nejake przneni s bananem je sam nemocny..nebot mu takto funguje mysl. Tfuj

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Lidé jsou ho*ada, nemají co na práci, šťourají se v mobilu, místo aby si opravdu užívali život a pak vidí sexuální podtext ve všem...nenapadlo me to do chvíle než jsem si to přečetla tady a upřímně, pokud by fotku stahovali z toho důvodu silného auta proti bezbrannému dítěti, chapala bych to vice než to, co někdo vidí u dívenky jedící banán....🙄

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Kdyz jsem ten clanek odpoledne cetla, myslela jsem si, ze to snad neni pravda. Asi bychom meli detem zakazat jist banany, okurky a mrkve a vlastně i lizat zmrzlinu 🤦‍♀️ sexualni podtext v tom muze videt snad jen uchyl...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Holčička jí banán, nevím co je na tom špatného. Pokud v tom někdo vidí sexuální podtext, měl by se nechat vyšetřit, protože je nejspíše uchyl. Podle této reklamy se banány nejspíše začnou prodávat až od 18 let výše. Zakážou se okurky, mrkve, broskve, meruňky a švestky, co kdyby náhodou v tom někdo něco viděl. Jo a nanuka už dětem na ulici taky nedám 🙄

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Nenapadlo by mě v tom vidět sexuální podtext...souhlasím s názorem, že kdo v tom něco takového vidí je divný...Prostě když ho to napadne, tak logicky na tento sexuální výjev myslí...🤢

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Myslím, že tato fotka a co se kolem toho strhlo, zajistilo Audi parádní reklamu 🙂

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@verunkanatalka tak jasne, ale myslet na sexualni vyjev asi neni trestne ani vadne, ne? ... ja si po popravde myslim, ze zamer tech reklamnich fotografu byl mnohasmyslny, i ten reklamni slogan, i ta poza, i ty bryle a styling, i ten vek devcete, on tam zamer a kontroverze byl... a ne ze ne... ta fotka opravdu neni hezka... a mozna ani eticka... a nemyslim si, ze jsem cvok nebo uchyl

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@purelove já se na to koukla a zase všeho s mírou, mě ten dokument přijde až uražený za vlasy. Cely je to konspirace, nic víc

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Mě zaujala myšlenka @rebe
Rodina se chystá na dovolenou, tatínek dává věci do auta, maminka miminko do sedačky (nebo se chystají) a holčička znuděná zatím ji banán u auta.
Pokud by byla ta fotka takhle naaranžována, věřím, že by měla kladné ohlasy 😊

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Reklama je divná, nic sexuálního bych za tím nehledala, ale prostě malý děcko u fára... Je to divný. Strčila bych tam nějakou prsatou modelku nebo pořádnýho chlapa.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@kackakastanka rozumím jak to myslíš...Jen si myslím, že se na tu fotku dá koukat více “směry” a kdo na to koukne jinak než na to, co tam je-dítě opřené o auto a jí banán, tak je divného a za to přeci nemůže fotka, ale mysl toho daného člověka...Co kdyby tam ta holčička seděla na zemi bez brýlí a jedla jablko?to by bylo v pořádku?Nevím, zdá se mi že se teď všude řeší takovéhle píčoviny.Úchylák si bude honit bambuli i u studia Kamarád...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Celkově se mi fotka jako reklama nelíbí, ale rozhodně ne proto, že holčička jí banán 🤦

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Řešili jsme s manželem a nechápeme některé myšlenkové pochody. 😔 Svět už je na hlavu postavený. 😣

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@verunkanatalka ok, jasne, ale jak rikam, myslim si, ze tam tech podprahovych dvousmyslu a asociaci bylo a je vice, banan neni hlavni a jediny problem, opravdu si nemyslim, ze je ta fotka tak nevinna, jak nekomu prijde, a jak jsem rekla vyse, mela by byt stazena... svet se podle mne trochu zblaznil proto, ze se dela takovato reklama a nejde jen o sex, kdybych delala v marketingu audi, tuto fotku bych nikdy nevybrala, nelibi se mi... je divna, nejde o ten banan

Odpověz
4. srp 2020
avatar

To už je stejné jako kolikrát a rasismem 🙄

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@kackakastanka jasný...každý tu fotku vnímá jinak. Jen jsem chtěla poukázat na to, že se teď po americkém mee-to( nebo jak se to píše) dělá z komára velbloud...všichni najednou vidí sex a sexuální podtext skoro všude...Bojím se, že zabásnou Patrasku, protože chytila na pasece žížalu...😱😱😱😱

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Lidi blbnou. To je to samé, jak se teď řeší, že Čtyřlístek je genderově nevyvážený, nebo jak z obalů některých produktů musí zmizet černoši a opice apod. V dnešní době už se ničemu nedivím.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

já jsem zástupce Audi nazvala sr@čema,že to stáhli a omluvili se,jako co to je?Lidem už fakt hrabe

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Mně to přijde ujeté. Fakt by mě to při prvním pohledu ani nenapadlo. Prostě dítě jí u auta banán...

Odpověz
4. srp 2020
avatar
Odpověz
4. srp 2020
avatar

To je fakt postavené na hlavu. Ve zbytku toho textu se ještě píše, že by se měly ty auta zakázat, protože "jejich rychlost bude zabíjet děti"
Člověk neví, jestli se má smát nebo brečet.

Když mi to manžel ukázal, tak jsem fakt a upřímně uvažovala, co je na te fotce špatně. Nevěřila jsem, když mi to řekl 🤪😧

Hned dalšího mě napadlo, proč toto vadí, ale přemalované, přezdobene děti v těch šílených soutěžích nevadí...
No,asi zatím nevadí...

Svět se fakt v prdel obrací 🥺

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Dokud jsem nevěděla, že v tom něco špatného vidět mám, neviděla jsem to tam. Pak jsem uvažovala (ještě předtím, než jsem si článek přečetla), jestli má jít o podtext sexuální nebo rasistický (míšencům bělochů a asiatů se někdy říká banánové děti). Lidi fakt už dneska něco vidí všude 🙄

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Já nějak stále nechápu, co je na té fotce špatného. Holčička ji před pěkným autem banán a co ? Fotka je to moc pěkná.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Za vším stojí Facebook který dal hloupým lidem moc se vyjádřit ☹ sexuální kontext nevimam. Desim se doby do které vyrůstá moje dítě.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Paradni reklama pro Audi, vyvolat diskuzi, at se o tom mluvi...aneb reklama zadarmo 🙂

Odpověz
4. srp 2020
avatar

ukazala jsem ted tu fotku chlapovi, miluje auta, adrenalin, zadna citlivka, nic jsem mu nerekla, jen, zda videl posledni reklamu audi a jak se mu libi...
banan logicky naprosto neresil, ale rekl, ze je ta fotka divna, ze to nechape, proc mala holka pred autem, ze je ta fotka divna...
@mateees a ja mam treba audi vylozene rada, je to moje srdcovka a tato fotka mi znacku hazi nekam, kde se mi to nelibi... neni to dustojne, moudre, ani vtipne, ci hezke... naopak

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Kdo v tomto vidi sexualni a eroticky podtext je dle meho zvraceny prase.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Za me je ta fotka opravdu divna. Byt matkou te holcicky, tak s jejim zverejnenim rozhodne nesouhlasim. Reklama na auto, o nez se kdokoliv opira, bude vzhledem k historii reklam na auta vzdycky evokovat sexualni podtext a v dnesni dobe je uz fuk, jestli se opira zena v plavkach, vyrysovany svalovec anebo mala nevinna holcicka. Mozna i proto, ze jsem jako mala blondata holcicka a pozdeji teenager mela "stesti" na nekolik uchylaku, tak na tohle u sve dcery budu sakra opatrna a je to i duvod proc zadne fotky svych deti nedavam nikam na internet. V dnesni dobe uz asi nebude tolik uchylaku, kteri cekaji na osamelou holcicku "tam venku", ale spis ti predatori na socialnich sitich. Takze pro dobro holcicky jsem rada, ze tohle stahli.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

K tomuhle mám jediné a omlouvám se za vulgaritu, ale svět se v prdel obrací......jako fakt, že jo.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

No dost, za chvíli zakážou jíst banány na veřejnosti ne 🤔 fakt je to hrozná doba, přijde mi že lidi se fakt snaží všechno zkoumat úplně z x úhlů, jenom aby se k dané věci mohli vyjádřit 🤦‍♀️

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Pridavam se k tem, komu ta fotka prijde divna. Nerikam, ze by me hned napadl nejaky sexualni podton, skrz ten banan. Ale kombinace vseho dohromady, postoj, oprena o drahe auto, bryle, obleceni a ano, ten banan, cele je to je dohromady divne. Bud tu reklamu delali pro audi pitomci nebo fikani reklamaci, kterym slo o kontroverzi. Myslim, ze spis to druhe a to mi ve spojeni s ditetem docela vadi. A jeste, ten kdo to tam vidi, ten je uchylak? A ten, kdo ty deti takhle vede, viz. mala holcicka v poze dospele na reklamu, je co? Jde i o to, aby deti prilis rychle nevstupovali do sveta dospelych. Obcas to vidim na ruznych fotkach, jak holcicky v plavkach pozuji jako pro plavkove vydani playboye. Ta hranice je tenka, no...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Vidím opřené dítě o Audi co jí banán...nic víc....

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Co je na tom sexualniho proboha. Tak asi zakazeme banany. Nebo se budou moct jist od 15ti?😂 A nebo se s nima bude moct fotit az od 15 ti....

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Tak zrovna před chvilkou jsem na článek o této velice "nevhodné" reklamě na auto narazila a zrovna jsem si říkala, že jsem asi nenormální, když já v tom žádný sexuální podtext nevidím!! 🙈🙉🙊
Naopak mě to velice pobavilo, protože doma mám hoooodně podobnou fotku naší princezny před naší audinou a napadlo mě, že to od nás prostě okopčily 😀
Ale teď vážně, upřímně si myslím, že lidé, kteří v tom vidí nějaký sexualní podtext, by měli navštívit nějakou odbornou pomoct, protože asi trpí nějakou úchylkou!! 😒

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@kackakastanka Me ta fotka prave zase prijde prirozena, absence nejakeho do oci bijiciho poselstvi. Proste jakoby nahodna. To se me libi na fotkach. Ale jak to nekdo psal, mozna ze to je fakt vytvoreny proto, aby se rozjela diskuze, ktera tu reklamu za fotku udela sama.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@kaja2016 to je zajimave, ze tam tu divnost plno z vas nevidi, premyslim o tom, cim to, ale i vzhledem k oboru, kde se pohybuji, si jsem temer jista, ze to neni nahoda, a neni to hezke, velmi dobre vyjadruje moje pocity
@biciklissie a ani si nemyslim, na druhou stranu, ze to audi udelala schvalne, aby byla diskuse..., podle mne prestrelili jejich marketeri... fakt to neni hezky... ale je zajimave, ze velka cast lidi tam zadny problem nevidi... to je ale asi taky prirozene...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Bože. Ať už se mi reklama líbí nebo ne, tohle snad může napadnout jen někoho, kdo vyloženě tyto věci cíleně hledá (ať už sexuální, či rasově zavánějící obsah..) , nebo je sám divný, protože ať mi nikdo netvrdí, že tohle někoho normálního prostě praští přes čumák, když vidí malou holku opřenou o auto, jak jí banán. Občas mě tato doba fakt děsí...kdyby se radši řešily podstatné věci, namísto takových blbostí...Kdyby tam fakt byla nějaká čuňárna...neřeknu. Ale tohle 🙈 připomíná mi to kauzu Annie Leibovitz a focení afroameričanky na titulku...lidi jsou šáhlí...asi jsem ráda, že nežiju třeba v Americe, kde je toto vyhnané úplně někam nad mé chápání.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@vanea otázkou je, zda by Tě nemělo děsit na dnešní době spíš to, že Ti tato fotka přijde úplně v pořádku...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@kackakastanka no, já upřímně nevím, co by mi na ní nemělo přijít v pořádku... je tam malá holka, jí banán...je opřená o rodinné auto. Tím to pro mě víceméně končí..možná mě max z pohledu bezpečnosti dokáže zarazit to, že je opřená o předek auta, které by se třeba mohlo rozjet nebo co já vím co...ale jinak fakt nevím. A předpokládám, že stejně nevinně to viděl taky tvůrce. Možná jsem naivní, kdo ví =)

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@vanea Upřímně, přijde mi zvláštní, že by z celé řady lidí, kteří tu reklamu před jejím schválením a spuštěním viděli, nikdo neměl pocit, že by na holčičce s banánem v ruce, opřené o kapotu červeného sporťáku, mohlo někomu připadat něco divného. Protože markeťáci jsou mistři dvojsmyslů, trojsmyslů a dalších vícesmyslů, sexu v reklamě a podobně. Z nevinnosti bych je nepodezírala 😀

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@rebe jo jako to možné je samozřejmě :D ale když by se někdo zeptal mě, tak na první dobrou rozhodně nevychrlím, že je to sexuálně zbarvená reklama a fuj =) ale mě tak asi mozek nefunguje no=D

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@vanea Já taky ne, to vůbec. Ale zároveň je ta fotka divná, nereklamní, s nejasným sdělením. A banán je silný symbol. A vůbec, vůbec nevím, ale divný pocit z toho mám.

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@vanea tak sex není fuj ne, proč by byl... ale ta reklama je divná... a nejde jen o ten blbej banán... mimochodem byla zveřejněna s tímto dovětkem: Nechte vaše srdce bít rychleji - ve všech aspektech... takže o nevinnosti tvůrců lze s úspěchem pochybovat... jak říkám mé pocity a divnost té fotky popsala biciklissie

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@kackakastanka
@rebe Asi to na každého působí jinak no. Já reaguju hlavně na Verčin text, že většina právě komentovala sexuální podtext. Což mi přijde zvláštní, protože na mě to tak prostě nepůsobí, komenty jsem nepročítala. S tím textem jak píšeš mi to zní, jakože by si holčička asi přála být větší, aby tím autem mohla jet, něco takového...A taky tápu, jestli mi to přijde divné...za každé doby chtějí být děti v určitém svém období větší...pak je samozřejmě otázka, zda je dobrý to dávat do reklamy...No těžko říct. Mě se ta reklama na první pohled taky nelíbí, to jsem nepsala, ale měla jsem potřebu reagovat na zadání, protože by mě to, co většina odsoudila, fakt na první dobrou opravdu nenapadlo. To je celé=)

Odpověz
4. srp 2020
avatar

@vanea Mě taky ne, jak jsem psala ve svém prvním komentu, nudící se holčička opřená o rodinné auto dává smysl. Ale děti v reklamě na auta se mi nelíbí a celé je to divné. Sexuálně to na mě nepůsobí, jako fotka z rodinného alba by to byla pecka, ale jako reklama to podle mě divné je, a to hodně...

Odpověz
4. srp 2020
avatar

Tak to jsem asi matka uchyl, ale moje děti jí banán u auta nebo v autě dost často. Reklama je to divná, ale určitě bych ji nestahovala kvůli sex.podtextu.

Odpověz
5. srp 2020
avatar

@volcok87 Tak něco ano. Něco mi taky přišlo až moc. Ale co se týče pedofilie v Hollywoodu, o tom se píše a řeší už hodně, je spoustu důkazů... A realita je snad 100x horší, než si dovedeme představit.

Odpověz
5. srp 2020
avatar

@kackakastanka Jo to verim, ze to je schvalne tak nafoceny, aby se rozvirily vody diskuznich for a delalo si to reklamu defacto samo..... Ja treba nemam rada stylizovany foceni, ani takovy to rodinny, kazdej ted ma v ramecku v obyvaku novorozen zafacovany v kokonu a podobne - prijde me to divny. Takze v tonto duchu je ta fotka docela "fresh".

Odpověz
5. srp 2020
avatar

@kackakastanka Jak ten text znel anglicky?

Odpověz
5. srp 2020
avatar

@kaja2016 "Lets your heart beat faster - in every aspect." https://www.bbc.com/news/world-europe-53648638

Odpověz
5. srp 2020
avatar

@rebe Ja uz jsem si to nasla. I jsem cetla clanek a zninovali tam i jinou reklamu. Nechci to nejak komentovat, protoze to vubec nesleduju. Kazdopadne ten slogan je peknej ulet... nechci spekulovat proc teda...

Odpověz
5. srp 2020