• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

20 DPO na UTZ nic, hCG 204. Mimoděložní těhotenství?

7. března 2015 
Ahoj, právě jsem se zaregistrovala a jsem tak v rozpacích, že nemohu najít diskuzi, ve které by se to již probíralo. Mohla byste mi některá poradit, zda-li jste neměla podobný průběh těhotenství? Jsem 20 PO (34DC) dnes jsem byla u lékaře, na UTZ nic nenašel, po odběru krve hodnota HCG 204. Mám strašně špatný pocit a velký strach, že není něco v pořádku ?? hrozně bychom si přáli miminko a bojíme se, že to nedopadne .....
26. bře 2013 v 16:39  •  2 děti - čeká miminko, termín má v červnu 2016  • Odpověz  •  To se mi líbí
AHOJ ! Forum tady určitě je - http://www.modrykonik.cz/diskuse/zdravotni-problemy/zkusenosti-zen-po-mimodeloznim-tehotenstvi/?page=376 :wink:
Podle toho co píšeš 34 DC by se jednalo - se jedná - o velice časnou graviditu a to v děloze nemusí být zdaleka nic pouze zvýšená sliznice :wink: Sama jsem po GEU a na fóru ti holky určitě poradí...Neházej flintu do žita další kontrola u lékaře určitě ukáže víc...
26. bře 2013 v 16:47  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Já při prvním těhu byla už v pátém týdnu, a dr nemohl skoro nic najít ani při vnitřním ultrazvuku. Zatím bych si z toho nedělala hlavu. :wink:
27. bře 2013 v 18:03  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
Ještě je brzo... HCG 204 znamená,že jsi těhotná teprve necelý týden. Zatím máš v bříšku jen pár buněk,který prostě zatím ještě není vidět. Počkej,za měsíc už tam uvidíš malinkatou ledvinku-plodovej váček-a z toho bude časem to nejkrásnější miminko na světě!.. :grinning:
27. bře 2013 v 19:37  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
Ahoj, určitě nestresuj!! Já byla u dr. 5+1, tzn.35 DPO a v děloze nebylo nic vidět, jen vyšší sliznice a Hcg jsem měla 224..takže bud v klidu, bude vše v pořádku držím palce
27. bře 2013 ve 20:50  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)