Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Cvičení v těhotenství. Jaké zvolit?

petranaty
18. zář 2019

Ahojky ,zajímá mě ,která z vás v těhotenství cvičila a jak ? co mi můžete doporučit ? . Přidávám že nemám pohyblivé levé koleno .( Dřep neudělám ) . Nebo stačí delší procházky ? Děkuji .

pipi_puncocha
18. zář 2019

Chůze je nejpřirozenější pohyb, takže určitě super celé těhotenství. Já chodím ještě 2x týdně na jógu, bolí mě záda a dost mi to pomáhá. Hodně je doporučované i plavání, ale já si do bazénu v těhotenství netroufám.

petranaty
autor
18. zář 2019

@pipi_puncocha já zkoušela pár cviků z YouTube a moc mě nepustilo to koleno ....tak budu hledat dál třeba najdu něco co mi bude vyhovovat 🙂

pipi_puncocha
18. zář 2019

@petranaty no ono doma si člověk může blbým pohybem i ublížit. Se mnou chodí na jógu paní co je právě po operaci kolen a lektorka jí vždycky poradí co může a nemůže dělat, vymyslí alternativu cviku atd.

petranaty
autor
18. zář 2019

@pipi_puncocha tak bude lepší když budu docházet někam kde mi poradí ?

laka_lacenda
18. zář 2019

Chuze je super. 🙂 Ja jsem teda bezec, ale v tehotenstvi mi beh nejak nesedel a tak jsem si koupila hulky a zacla jsem provozovat nordic walking - je super, ze zapojujes i horni cast tela. Za sebe moc doporucuju na youtubu kanal StillOnTheWay - pani ma nekolik videii s jogou a i jinym cvicenim pro tehotne, rozdeleno i podle trimestru. Cvicim od druheho trimestru, zhruba 4x tydne a pecka. 🙂 A Od druhyho trimestru je super i plavani - ja chodila jednou tydne aktivne plavat, ted mam bohuzel mykozu a do porodu se do bazenu uz asi nedostanu....Ale plavani me bavilo moc, voda te krasne nadnasi a je to moc prijemne. ;) Hlavne se neprepinej, poslouchej sve telo a kdyz nemuzes, tak se na to vyprdni. 🙂 Ale pokud to jde, tak se urcite hejbej. ;)

lachtanice86
18. zář 2019

Chodila jsem všude pěšky, plavat, kolo, nějaké cvičení na youtube.

eithelwing
18. zář 2019

Chůze, nějaké protažení. Cvičila jsem doma, ale vždy jen tak, aby mi bylo dobře. Kolo už pak jen na trenažeru.

yildiz
18. zář 2019

No s kolenem asi opatrne nooo... Asi zalezi jak kdo chuze urco, nejaka tehu joga a pod.. Ja teda cvicila uplne v pohode posilko az do porodu a pohoda.. /ale jsem zvykla cvicit noo 🙂 /

zelenoockaa
18. zář 2019

Já když jsem čekala první tak jsem především hodně ale opravdu hodně chodila 🙂. Vyhovovalo mi to, pes byl v sedmém nebi a navíc jsem si byla svým pánem. Přibrala jsem 8 kilo za celé těhotenství a to jsem vůbec netrpěla na nevolnosti 🙂.

petranaty
autor
18. zář 2019

@zelenoockaa ani žádné těhotenské cvičení ? Příprava na porod ?

zelenoockaa
18. zář 2019

@petranaty Neměla jsem na nic moc čas, v okolí nic nebylo. Já teda asi 2x zkusila aniball. Po třetí už jsem to nestihla :D.

zelenoockaa
18. zář 2019

K porodu je potřeba kondice, je to opravdu výhoda a třeba chůze ji trénuje naprosto skvěle. Ale já před otěhotněním jezdila několik tisíc kilometrů ročně na kole, běhala, cvičila... Takže jsem pravidelný pohyb potřebovala jinak by mě jeblo :D

jade85
18. zář 2019

Rozhodně gravid jóga. Kromě prevence nebo úlevy od těhotenských problémů je to super příprava na porod - dýchání, uvolnění. Jinak já ještě chodila na soukromé tréninky do fitka. Nejdřív klasický posilko, potom s břichem už trochu víc na pohodu. Co se týče cílené přípravy na porod tak cvičení s Aniballem, asi dva nebo 3 týdny cca ob den. Všechna ta práce se vyplatila, porod jsem měla v pohodě, žádné zranění a hubnutí po porodu šlo krásně.

mojeuzivatelskejmeno
19. zář 2019

Já cvičila až do porodu téměř každý den (jóga, pilates, cardio, posilování, běh do 5.mesice) a týden po porodu jsem opět začala. Moc záleží, jak je tělo zvyklé a jak se cítíš.

Sem začni psát odpověď...

Odešli