Hnědý výtok na začátku těhotenství, je to normální?

pcprincesd
30. lis 2014

Ahojky holky,
mám problém. Před 3 dni se mi objevil hnědý výtok. Včera mě píchalo na pravé straně a dnes už ho mám i na kalhotkách, není hustý, ale řídký jako MS. PROSÍM VÁS o radu, je to normální, nebo co se děje?

kattyd
30. lis 2014

já měla v době kdy jsem čekala menstruaci celkem silny hnedy vytok, myslela jsem ze menstruace uz zacala, po cca 4 dnech vytok prestal, bricho me porad bolelo jak blazen, udelala jsem si test a byl pozitivni 😉

pcprincesd
autor
30. lis 2014

Já jsem 5+3 tt, a MS mám mít až za dlouho, proto mi to přijde divný, ale děkuju a gratuluju 😉

danielama
30. lis 2014

Taky jsem ho trochu měla, cca v 8 týdnu těhotenství a také to mělo být v době, kdy by jsem jinak dostala MS. Za dva dny jsem pak byla u lékařky a vše bylo v pořádku 🙂

pcprincesd
autor
1. pro 2014

Holky, já mám mít MS až 18.12, tak právě nevím ☹ ale teď už to zas nemám...trvá to cca den a pak zase nic

ninikry
1. pro 2014

@pcprincesd nemusi to byt nic, pokud to neni jasna krev, melo by to byt v pohode, ale taky to neni pravidlo...jakykoliv spineni bys mela konzultovat s mudr...

jesterka85
1. pro 2014

může to být i nidace, ale pro jistotu si skoč k dr...normální to není, ale nemusí to znamenat nic vážného 😉, jak už bylo výše zmíněno. Můžou ti dát i progesteron na podporu těhotenství. Je nás spousta, kdo si tímto prošel a někdy to dopadne, někdy ne. Tělo si to i přes veškerou péči lékařů v prvním trimestru prostě zařídí samo.

lucinka6996
10. črc 2015

Ahojk holky.. pred dvema dny jsem mela menstruaci a trvala jen 2dny a ted mam jen hnedy vytok.Bojim se,ze tehotna byt nemohu..nemam zadne dedicne problemy ani stitnou zlazu :(;..mam nepravidelnou menstruaci..

mufinka01
21. lis 2017