Špeky na břichu. Zhubly jste tuk na začátku těhu?

20. pro 2022

Ahoj holky, omlouvám se za anonym..
jsem momentálně v 6tt. Moje břicho je docela dost velké.. mám na něm samý špek😬
Rozhodně nechci držet žádné diety, ale teď jsem se dost přejídala a díky tomu i přibrala a samozřejmě mi šlo vše do břicha… když budu pravidelně jist a zdravě ( hlavně kvůli miminku chci!! ) má někdo zkušenost, že zhubnul tuk takhle na začátku těhu a pak měl krásne těhotenské bříško?
Prosím žádné komentáře, že by se v těhu žádná dieta neměla držet, to samozřejmě vím.. jen chci najet na zdravou stravu kvůli miminku a ráda bych věděla, zda některá z vás nemá podobnost zkušenost.. děkuji moc.

palja
21. pro 2022

Já jsem zhubla i břicho, když jsem držela dietu při těhotenské cukrovce. Měla jsem i na nic inzulín. Ale byla jsem pod lékařským dohledem, jídlo jsem si musela zapisovat, kontrola každých 14 dní a odběry jednou za měsíc.
Jestli nechceš být jak koule, tak vynech pečivo, cukroví, nezdravé pochutiny (chipsy..), vše sladké včetně sladkého pití. Jíst pravidelně v malých porcích, necekat, až budeš mít hlad.

autor
21. pro 2022

@palja děkuji moc.. a čím jste nahradila pečivo?

carmenz
21. pro 2022

Já mám také těhotenskou cukrovku a váha stagnuje už asi měsíc (ale já jsem už v 35tt), přibrala jsem celkem necelých 8 kg. Pečivo nenahrazuji, resp. hlídám si množství a jím zdravější verze - žitné, večerní chlebík atd.
No. Ale obecněji - jsem štíhlá, ale geneticky od dětství mám ten břišní tuk taky vyšší. Musím říct, že prostě do nějakého 5.- 6. měsíce ještě nebylo celkem poznat, jestli jsem těhotná, nebo trochu najezená 🙈 A u první tuplem.
Zhubla jsem přitom na začátku cca 4 kg kvůli nevolnostem, ale na břišní tuk to mělo vliv minimální. Ten je prostě nejhorší a jeho zbavení se vyžaduje i bez těhotenství komplexnější přístup, je to sviňa. Takže držím palce 🍀❤️, ale nehroutila bych se, to bříško jednou vyleze.

palja
21. pro 2022

Knackebrod

helen_h
21. pro 2022