Velmi nízké hCG, je šance na úspěch?

magicwoman
27. kvě 2016

Ahoj holky,
prosím vás o vaši radu, názor, zkušenost.
Bohužel nevím přesný týden těhotenství, protože jsem si nepoznačila poslední menstruaci a odhadem můžu být ve 4 až 6 týdnu. Na ultrazvuku není nic vidět, bazální teplota stále vyšší a HCG hormon za tento týden: pondělí 226, středa 287, čtvrtek 300, dnes pátek 315.
Je u mě podezření na mimoděložní těhotenství a nebo na zbytkový hormon po potratu. Ale ten by asi nerostl a nedržela se teplota.
Máte prosím zkušenost, jestli se z toho může vyklubat zdravé těhu nebo to pravděpodobně bude to mimoděložní??
Jsem ve sledování lékařů, téměř každý den na kontrole ULT a krve. Tento víkend též a asi se rozhodne, jestli půjdu na laparoskopii.
Budu vám moc vděčná o váš názor. Děkuju moc
PS: jsem po 2 samovolných potratech, takže pořád doufám jestli se tam mimi objeví

maminapaja28
28. kvě 2016