Amatérská jeskyně. Je vhodné ji navštívit v těhotenství?

anirij332
11. srp 2019

Ahoj holky, jsem teď 9+2 , a dostala jsem možnost jet do amatérské jeskyně ale nejsem si jistá, jestli je to vhodné, co myslíte?

betelgeuzz
11. srp 2019

No záleží na tobě, jak se cítíš, jak jsi zvyklá se pohybovat. Jestli si to dobře pamatuju, tak v amatérce se i plazí po břiše úzkými chodbami a leze se tam po dlouhém žebříku. Jestli jsi zvyklá lozit v těchto jeskyních, tak asi klidně, pokud by to měla být tvoje první návštěva, tak spíš ne.

betelgeuzz
11. srp 2019

TeĎ jsem našla, že existuje i speciální trasa pro turisty, která se otvírá vyjímečně, možná by to bylo ono? Asi nebude tak náročná, jako to, co popisuju, ale úplně jednoduché to taky není:
esta jeskyní bude ale ve zcela odlišném duchu, než jsou návštěvníci zvyklí z běžně přístupných podzemních prostor. Bude se jednat spíše o dobrodružnou výpravu do podzemního světa tak, jak jej vidí jeskyňáři - v Amatérské jeskyni chybí betonové chodníčky, zábradlí, schodiště a elektroinstalace. Prohlídka je tedy určena jen pro fyzicky zdatné, kteří dorazí v holinkách, s vlastní přilbou a dobrou svítilnou. Průvodce vás provede nejen okolo fascinující krápníkové výzdoby, ale také korytem potoka. Po půl kilometru trasa končí v rozměrném Absolonově dómu.
https://www.kudyznudy.cz/Aktuality/Jeskynari-mi...

anirij332
autor
11. srp 2019

No není to právěže přímo amatérská, prostě se nás pár lidí vydá do jeskyně, kam normálně lidi nechodí.. jdou s náma i starší lidi, takže si myslím že žádný extrém..

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.


Modrý koník ti poradí v každém trimestru.
Zjisti víc o prvním trimestru.
Zjisti víc o druhém trimestru.
Zjisti víc o třetím trimestru.
Jak se zjišťuje pohlaví dítěte?.
Důležitá jsou různá vyšetření v těhotenství.
Určitě tě nemine 3D ultrazvuk.