• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Těhotná s antikoncepcí, je to možné?

24. září 2012 
... Beru antikoncepci Belara. 21d+1t
Minuly týden (streda)jsem dostala nějakou žaludeční chřipku (zvracení,točení hlavy atd..)
A tento týden uz třetí den krvacim a mam bolesti v podbrisku, ale menstruační cyklus se ma dostavit během 14 dni..
Včera jsem šla na pohotovost kde mi udelali t.test - negativni. A na ultrazvukové nebylo ňic vidět jen mírně zvětšena dělohy a sliznice.
Paní doktorka mi řekla ze je mozné ze jsem zapadla nejspíš v tydnu kdy jsem měla žaludeční chřipku (tzn ze moje antikoncepce nebyla funkcni??....)
Ale ze to ještě z moci nejde poznat.. Pohlavni styk jsem s prieem meli skoro kazdy den. Alejak rikam beru HA...Žiju v zahraničí a jsem z toho zmatená protože mi nejsou schopni ňic vysvětlit.... J tohle všechno mozné ?? Jsem z toho úplne zmatená....
Moc všem děkuji za jakoukoliv odpověd, názor ... Krásný den :slight_smile:
23. zář 2012 ve 14:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
No, pokud jsi zvracela, je pochopitelné, že HA nemusela mít dost času na to, aby se vstřebala - díky tomu pochopitelně můžeš být těhotná. Píšeš, že menstruace se má dostavit až za 14 dní - což by mělo znamenat, že až teď někdy máš ovulaci (pokud si neprotahuješ nějak cykly) - takže ten dotaz ani moc nechápu - to bys až teď měla teprve možnost otěhotnět a na těhotenské příznaky by bylo příliš brzy. Přeji ať to dopadne tak, jak si přeješ:slight_smile:
23. zář 2012 ve 14:53  • Odpověz  •  To se mi líbí (4)
souhlasím s @anetadr a otěhotnět si teoreticky mohla, žádná antikoncepce není 100%ni,ale pokud máš ms dostat až za 14dní tak je na jakákoliv vyšetření a testy brzy,natož aby tam něco bylo vidět,držim palce :wink:
23. zář 2012 v 15:20  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Má švagrová otěhotněla přes Ha s oběma dětma. Vždy v době,kdy byla nemocná a brala ATB,nebo zvracela..
23. zář 2012 v 15:29  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Není to spíš menzes? Stačí vynechat jednu pilulku za cyklus nebo zvracením apod klesne hladina hormonů a spustí se menzes.
23. zář 2012 v 15:33  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Jasne ja mam prez antikoncepci skoor 7 mesicni dceru :slight_smile:))
23. zář 2012 v 18:56  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Můžeš, kamarádka ani nebyla nemocná, ani nezvracela, antikoncepci užívala tak jak měla a mají krásnou holčičku. :slight_smile:
24. zář 2012 v 10:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
bohužel to možné je. kamarádka otěhotněla také s antikoncepcí, takže má teď kluky hodně brzy po sobě. tak aspoň doufá, že si díky tomu budou rozumět :grinning:
24. zář 2012 v 10:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek