Přerušení Utrogestanu v těhotenství. Máte zkušenost?

Asi v 7 týdnu těhotenství jsem začala špinit,tak mi Mudr.předepsal ultragestan 2 balení,brala jsem ho 3x denně 1 tabletu.Poté co jsem dobrala druhé balení,nevěděla jsem že si mám dojít pro další,že se má pokračovat až do 12 týdne.Při kontrole jsem zjistila,že jsem měla pokračovat,ale už 6 dní ho neberu.Mudr. mi řekl,že jsem mohla začít krvácet a že mám štěstí,že k tomu nedošlo.Jsem v 10 týdnu a jsem z toho dost vyděšená,prý už teď nemá smysl ho znovu nasazovat.Máte s tím některá zkušenost?Díky za vaše názory a příspěvky.
darling007
30. zář 2009
Ahoj Rora2, já jsem naopak Utrogestan nesnášela a krvácela jsem po něm. Takže mi ho taky narychlo vysazovali a miminkům to neublížilo. Čekám dvojčátka a měla jsem ho brát celé těhotenství. Mám místo něho Duphaston.
Tak hlavně bud v klidu a nestresuj se, jestli se má miminko udržet, tak se udrží 😉
stylly
30. zář 2009
Ahojky ultrogestan jsem brala do 20.týdne těhu,..pak už je prý zbytečný 😉
aaabbbc
1. říj 2009
ahoj, ultrogestan trochu zabrání krvácení, ale když bys měla potratit, potratíš. To bude už dobrý, uvidíš, když to už přestalo i bez léků.
strouzek
1. říj 2009
no já jsem skoro v 17 tt a utroš beru furt, sice doktorka řekla že stačí jen do 12 tt ale mě přišlo divný ho vysadit tak naráz a tak jsem to stáhla ze 2-3 tabletek denně na 1 denně,chci dobrat všechny kapsle co mám a pak teda skončit. taky jsem se bála toho krvácení kdybych ho vysadila najednou i když všechny známé s tím neměli problém prostě skončili a hotovo.
beras
1. říj 2009
Jsem po ivf a utrogestan jsem brala na radu dr. do 14 tt pak prý už je zbytečný ,protože funkci přebírá placenta..Dávku jsem postupně snižovala a nevysazovala naráz. 😉
katrin111
1. říj 2009
ja jsem utrogestan brala asi do 14.tt a pak jsem ho pomalu vysazovala.nema se vysadit naraz ale postupne pac jinak muze se z toho krvacet
rora2autor
3. říj 2009
Děkuji moc za odpovědi,naštěstí je zatím vše v pořádku,tak se modlím,aby to bylo i nadále.Všem přeji krásné těhulčení x-)
dadous
3. říj 2009
=-) ja ho teda vysadila naraz =-) , ale žadny krvacení nebylo 🙂
mabe
4. říj 2009
ahojte holky, ja brala 3x1 tabletu a vysadila ho naraz v 15tt a nastesti zatim vse ok, tuk, tuk
rora2autor
9. říj 2009
Ahoj,tak já včera večer začla špinit,takže se dnes chystám k Mudr.,nevím zda to má s tím ještě nějakou souvislost,že jsem to vysadila dříve,je to už 14 dní.Trochu mě pobolívá břicho jako při menses.Mám velký strach o prcka,jsem teď v 11 týdnu.