Jak jste se k sobě chovaly v těhotenství?
Ahojky holky muzu se vas zeptat jak jste se k sobe chovali kdyz jste zjisty tehotenstvi? Myslim jestli jste se zacali nejak vic setrit v praci (nebo az pozdeji) ja se totiz dost nalitam i nataham a mam strach abych si neublizila ale na druhou stranu nevim jak moc je to "horky" 😀 a za druhy me zajim .kdy jste v praci sly s pravdou ven? Ja totiz delam 12h smeny a nevim kdy si zazadat o snizeni na.8...byvam totiz.celkem utahana. Diky za odpovedi
Já dělala ještě v 2m kotouly, jsem učitelka na 1.stupni...Pak jsem dostala chřipku a skončila se 40tkami horečkami na pohotovosti, kde mi rovnou napsal dr neschopenku, že se mám vrátit do práce až po md. Chtěla jsem učit až do konce. ale u těch dětí bylo riziko různých nemoci, tak jsem nakonec souhlasila, ale moc nadšená jsem nebyla. Určené vycházky jen pár hodin, jinak musíš být zavřená doma...Což mi nevyhovovalo. Takže v práci jsem musela hned s pravdou ven. Určitě nic těžkého bys tahat neměla a pokud máš v práci možnost si sednou, tak pokud nemáš už břicho, myslím že by to mohlo být ok 😉
Delej to na co se citis. Ja jsem mela nastesti maly pupik, tak mi to neprekazelo v pohybu. Sice mi prvni mesice bylo zle, ale pak se to uklidnilo a doma jsem se zacinala sama nudit, tak jsem sla delat lehci prace v sade. Sbirala jsem rybiz, vino a jablicka, i v 7. Mesici. Sice jsem se rychleji unavila - delala jsem ale denne max 7 hodin, a stalo mi to za to, citila jsem se skvele, nesedela jsem doma sama, napruzena a znudena a vsecky kila jsem nechala v porodnici. 🙂 Samozrejme jsem si i polenosila, kdyz se mi chtelo. 🙂
Ahoj, já jsem dělala tři směny pak jsem to měla dostat jen na dvě směny po 8h, ale kvůli tomu že jsem skončila v nemocnici tak jsem se tam už nevrátila. Nejradši bych chodila i teď i když nevydržím už dlouho stát, jenže tatínek o tom chce slyšet míň než gyn :D Takže si tady na netu čtu o miminkách a různý diskuze co by přišli vhod 🙂