Je broušení dřeva v těhotenství nebezpečné pro mimčo?

krmeleckrmelec
19. kvě 2017

Ahoj... Nevite nekdo jestli brouseni dřeva ruční bruskou muze být nebezpecne pro mimco ? Děkuju za případnou radu ;)

lenatu
19. kvě 2017

@krmeleckrmelec jó tak to by mě taky zajímalo, když jsem byla ještě jako studentka na brigádě ve fabrice tak tam ženský odcházely začátkem 13.tt na nemocenskou, protože tam byl hluk od strojů. Ale já když byla těhotná tak manžel brousil parkety a to jsem teda vždy utíkala, ale to bylo v 8.měsíci 😊. Každopádně když byla nějaká rodinná oslava a hrála nahlas hudba a překřikovali jsme se, tak jsem to neřešila a malý je úplně zdravej 😊

lenatu
19. kvě 2017

Ale ta ruční bruska mi teda vadila 😁

krmeleckrmelec
autor
19. kvě 2017

🙂
Ja mela spis na mysli jestli nevadí ,ze to v rukách vybruje ...

lenatu
19. kvě 2017

@krmeleckrmelec jo takhle 😂 tak to promiň, ale to netuším už vůbec, ale asi by to vadit nemělo ne? Vzdyť když těhotný můžou jezdit vlakem a lítat letadlem tak by tohle vadit podle mě nemělo 😊

marenkav
19. kvě 2017

@krmeleckrmelec podobnými dotazy, protože jsem vášnivá kutilka, jsem doktora zahrnula hned na začátku těhotenství...bylo mi řečeno, že by to vadit nemělo, pokud se přitom nějak extra nenamahas, nenatahujes apod. Ono určitě poznáš, že máš dost a dáš si chvíli oddych. Já v těhotenství brousila dřevěná vrata, sekala zahradu... Ale například vymlaceni starého betonu sbijeckou (tehdy jsem byla ve 20tt) jsem už radši prenechala manželovi 😎

yerry
19. kvě 2017

@krmeleckrmelec brousila jsem někdy ve 12 TT a malá je v pořádku, ale taky mi to tenkráte vrtáků hlavou... Ale když jsem měla pocit že už dost tak jsem se na to radši vyprdla

krmeleckrmelec
autor
20. kvě 2017

Díky moc, dílo se zdařilo a bez pocitu ,ze jsem prckoj ublizila ... Jen sem si dávala delší pauzy ;)

michaela_hermanice
20. kvě 2017

Ja myslim, ze je to ok, jen bych pouzila respirator ;)

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu